We hebben genoten van de diverse hapjes.
Ideaal...gratis thuisbezorgd en alles netjes in schalen.
We hebben genoten van de diverse hapjes.
Ideaal...gratis thuisbezorgd en alles netjes in schalen.
Makkelijk ook dat alles weer opgehaald wordt en je daar niet voor thuis hoeft te blijven.
Lekkere hapjes voor een goede prijs !

alles was goed verzorgd !

De Nederlandse Academie

Top!

Snelle communicatie, goed telefonisch te bereiken.

A. Visser

Prima organisatie. Uitstekend eten en netjes gepresenteerd. Op tijd geleverd en weer opgehaald.

R Brouwers

Bezorging was op tijd en nog een bericht ontvangen waarin het tijdvak werd verkleind.
De gerechtjes van het bovenste plateau waren geplet door de folie, op de foto's op de website stond in het midden iets hogers waardoor dit niet gebeurde.
Toren wijkt iets af van de foto, maar was alsnog heerlijk!

Eenvoudige bestelling, bezorging in een klein tijdvak met bericht ervoor

C. Hoes

Het was wederom en succes ! Heerlijke hapjes leuk gedecoreerd en netjes op tijd gebracht.
Fijn dat je niet thuis hoeft te zijn voor het ophalen van de spullen!

De klant informeren via sms vindt ik erg prettig in de drukke organisatie van een feestje wordt er een last weggenomen !!

Ik heb dit in een andere review toegelicht

Ik heb dit in een andere review toegelicht

corrie donks

Was lekker

goed verzorgd

Familie Bolders

Wij vonden hapjesschaal super. Het eten werd netjes geleverd en weggezet. Het zag er heel verzorgd uit! Het was heerlijk en al onze gasten waren het hier mee eens. De foldertjes zijn door alle... Wij vonden hapjesschaal super. Het eten werd netjes geleverd en weggezet. Het zag er heel verzorgd uit! Het was heerlijk en al onze gasten waren het hier mee eens. De foldertjes zijn door alle gasten meegenomen.

Wij hebben gebeld om te vragen of wat wij besteld hadden voor 35 personen echt wel genoeg was, de beste man aan de telefoon vond het nogal wat veel en rade ons aan een schaal minder te nemen! Dit... Wij hebben gebeld om te vragen of wat wij besteld hadden voor 35 personen echt wel genoeg was, de beste man aan de telefoon vond het nogal wat veel en rade ons aan een schaal minder te nemen! Dit hebben wij gedaan en het kwam erg goed uit. Iedereen heeft zijn buik vol gegeten en wij hadden de volgende dag nog een kleine maar heerlijke lunch van wat er over was.

De uitvoering moet nog plaatsvinden

De bestelling is zeer vlot verlopen

Super tevreden

Prima service en alles tot in de puntjes verzorgt