Heerlijk en goed geregeld, vriendelijk en duidelijk. Het feestbuffet maakte echt het feest compleet.

Overal aan gedacht, alles tot in de puntjes geregeld.

StudyPortals

Al meerdere keren bij Hapjesschaal.nl besteld voor zowel borrels als lunch. Echt goede kwaliteit voor een goede prijs. Service is ook top!

Prijs-kwaliteit verhouding is heel goed.
Service is goed!

Het eten zag er zeer goed vezorgd uit toen het werd gebracht door een zeer vriendelijke dame, we hebben het zelf op de tafels in de tent gezet s 'avonds, dat ging goed, even de stekker er in en... Het eten zag er zeer goed vezorgd uit toen het werd gebracht door een zeer vriendelijke dame, we hebben het zelf op de tafels in de tent gezet s 'avonds, dat ging goed, even de stekker er in en iedereen kon eten. Iedereen was zeer te spreken over het eten, het was ook heel lekker. Enigste minpuntje vond ik dat de pannen bij de handvatten nogal plakkerig aanvoelde.
Maar verder alleen maar TOP, en zeker voor herhaling vatbaar. DANK JE WEL voor een topavond!!!

Dat alles heerlijk gekruid was, hele aparte diverse smaken.

J.a.m. Kroot

Makkelijk online bestellen. Snelle en perfecte bezorging. Vriendelijke bezorger. Geen borg en aan de deur betalen.
En natuurlijk het belangrijkste. Het eten was heerlijk.

Werkelijk alles top.

Service van hapjesschaal is prima! Dag van te voren netjes een bericht gekregen tussen welke tijd ze zouden komen leveren. Netjes afgeleverd op de afgesproken tijd. Tafel werd gedekt met tafelkleed... Service van hapjesschaal is prima! Dag van te voren netjes een bericht gekregen tussen welke tijd ze zouden komen leveren. Netjes afgeleverd op de afgesproken tijd. Tafel werd gedekt met tafelkleed van hapjesschaal en alles netjes neergezet. Onze gasten waren erg enthousiast over de tapas (party tafel en nog een hapjes schaal) die we besteld hadden, het heeft goed gesmaakt.

Ik heb een paar verbeterpunten / opmerkingen:
Bij de tapas zaten olijven die met pepertjes gemarineerd waren, deze waren zeer pittig! Na mijn smaak iets te pittig maar smaken verschillen.
Het tafelkleed dat gebruikt werd voor de aankleding van onze tafel had een groot gat en was meer een zwart laken dan een kleed. Was prima voor ons feest maar misschien iets om te verbeteren.
Tegen ons was gezegd dat we een bericht zouden krijgen wanneer de plateaus opgehaald zouden worden. Geen bericht gehad en de volgende ochtend om 10 uur stond er al iemand aan de deur die de plateaus kwam ophalen. (was erg vroeg als je feest pas om 5 uur is afgelopen...)
Er was wel gezegd dat we de plateaus en tafelkleden buiten konden leggen maar wij hadden niet begrepen dat het al de volgende ochtend opgehaald zou worden. Dat had wel wat beter gecommuniceerd kunnen worden.

Op deze paar puntjes na zijn wij zeer tevreden!

Website duidelijk en het is makkelijk bestellen.
Lekkere hapjes!

Perfect alles netjes geleverd van te voren goed geinformeerd over de verwachte levering. En lekkere hapjes

Al vaker besteld maar altijd de zelfde kwaliteit en perfecte service.

M de Kreek

Goede kwaliteit

Het bezorgen en ophalen

Ontzettend meelevend! ivm annuleren van de bestelling ivm gal-aanval.

Klantvriendelijk.

Kan ik pas zeggen nadat ze geleverd zijn

Idem

Reactie Hapjesschaal:

aha! iets te vroeg met de beoordeling dus! binnenkort komen de hapjes! tot snel!

Bart

Voor het 4e jaar op rij bij Hapjesschaal.nl besteld voor onze verjaardag. Bestellen ging makkelijk en snel: zeker omdat alle informatie super helder weergegeven wordt bij elk product. Bezorging was... Voor het 4e jaar op rij bij Hapjesschaal.nl besteld voor onze verjaardag. Bestellen ging makkelijk en snel: zeker omdat alle informatie super helder weergegeven wordt bij elk product. Bezorging was enorm vriendelijk.
Onze gasten blijven hun ogen uitkijken door de steeds nieuwe, verrassende en lekkere producten. De hapjespan compleet viel erg goed in de smaak. Bami- en nasi pan ook. Een halfuurtje op stand 1 opwarmen was enorm makkelijk. Flinke porties, we kwamen niks tekort.
Volgende keer weer naar Hapjesschaal.nl!

Makkelijk bestellen
Vriendelijke bezorging