Prima. Goed in contact en denkt mee

Heerlijk eten. Gevarieerd en lekker gekruid. Iedereen was onder de indruk

fam van Meer

Wij hebben via de site besteld, gaat goed! ziet er goed uit. onze eerste bestelling dus verder nog even afwachten.

leuke site, duidelijk, gratis thuisbezorgen

Van de weghe

Ook nu weer zeer tevreden met het geleverde hapjes buffet. Ruim voldoende.Gasten ook gesmuld.

Komen de afspraken na!
Vriendelijke bezorg en afhaal service!
Mooie presentatie!

R. Hoogland

Hebben het als zeer positief ervaren. Waren verbaasd over de hoeveelheid en alles smaakte voortreffelijk. Onze gasten waren ook zeer positief.

De service . Bij vragen via de mail krijgen vrijwel direct een antwoord/reactie. Bij de bezorging keurig netjes geleverd en verzorgd, duidelijke uitleg.

bert

Hapjes en service was top

terug koppeling was heel goed

Alda Schouten

Erg lekker!

Snelle levering en service.

Ervaring van meerdere gasten: Spareribs waren te pikant. Kippenvleugels mwa en de gehaktballetjes en satéstokjes heerlijk.
Ophaalservice mag wat later. Om 9 uur in de ochtend schoon aan de...
Ophaalservice mag wat later. Om 9 uur in de ochtend schoon aan de deur zetten is wat vroeg als je een hele nacht gefeest hebt en niet helemaal nuchter meer bent en er dus misschien niet aan denkt midden in de nacht.

Makkelijk bestellen, beschikbaar en je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Betaalbaar en smakelijk!

Colette hartholt

Het was erg lekker. Goede reacties gehad van mijn gasten. Mooi op tijd goede levering.

Diversiteit was voor mij het voornaamste. Gewoon lekkere hapjes

Het was netjes op tijd aangeleverd en zag er goed uit. Het smaakte ook lekker.

Alles goed geregeld, zowel het afleveren als het ophalen.

Alles was naar tevredenheid: de hapjes, de diversiteit, bezorgen en klaarzetten van de tafels met het eten en het ophalen (hoefden we niet voor thuis te blijven)