Jan Konings

Geweldige hapjes en een prima prijs, kwaliteit verhouding.

Eenvoudig besteld en levering is goed geregeld. Betalen bij levering is een pluspunt.

Geweldig

de perfecte verzorging

Jacobs

Goede service. Alles zag er netjes uit. Wij hadden de hapjesschaal spare ribs. Was alleen eeg jammer dat er veel saus op zat die ook nog erg pittig was. Dit was niet vermeld op internet. Hierdoor... Goede service. Alles zag er netjes uit. Wij hadden de hapjesschaal spare ribs. Was alleen eeg jammer dat er veel saus op zat die ook nog erg pittig was. Dit was niet vermeld op internet. Hierdoor bleef er veel van de spare ribs over.

Zeer goed gesmaakt (er staat een foutje in jullie voorbeeld tekst er staat gemaakt ipv gesmaakt) en weer super goede service.

Alles is prima

Reactie Hapjesschaal:

Bedankt voor je scherpe opmerking ;) We hebben het direct aangepast! Fijn dat het gesmaakt heeft, we zien je graag weer terug bij Hapjesschaal. Groetjes, team Hapjesschaal.

trudy hendriks

Geweldig

goede service en vooral bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel

A. Elbertse

Hapjes en tapas besteld, zeer tevreden, voor herhaling vatbaar. Alleen is het niet duidelijk dat sommige tapas pittig van smaak zijn, het zou fijn zijn als dit ergens vermeld zou worden.

Fijn die sms'jes met aankomst tijd, en de mogelijkheid om een kwartier vtv een seintje te krijgen dat ze eraan komen.

Jammer

Ik had idd bestelling geplaats incl bevestiging, vervolgens was bedrag te laag en is bestelling geannuleerd. Ik zou zeggen: geef dat bij bestelling aan. Jammer!!

Nvt

Reactie Hapjesschaal:

hallo!
hallo!
er was een storing ons systeem zo kon er op 1 of andere manier een bestelling onder de verplichte besteding binnenkomen helaas. we hebben u zo snel mogelijk een bericht getuurd dat we heel graag willen leveren alleen de besteding was voor ons niet toerekenend om te leveren. we bezorgen gratis vandaar een bestedingsdrempel. hoop dat u daar begrip voor heeft. zou graag een review van u willen over onze heerlijke hapjes en onze bezorgservice! vanaf 1 juni hebben we deze storing verholpen. graag op naar uw 1e bestelling! 40 euro moet toch wel lukken denken wij!

BekkerLaGram

De hapjes hebben prima gesmaakt.

Het duurde wel iets langer dan een half uur om alle hapjes in de hapjespan goed warm te krijgen.

Ondanks mijn wat warrige en daardoor wat latere bestelling toch alles op tijd gekregen, incl. glutenvrije hapjes.

De hapjes waren heerlijk.
Goede service.

De bezorging en het ophalen werkt prima

Alles was goed verzorgt en erg lekker.
Jammer dat er weinig vegetarische hapjes bij zitten.

Veel variatie, goede service