Super! Service en product erg goed!

Wederom service en het product zelf. Erg vriendelijk personeel, goede service, klantvriendelijk en erg lekker gegeten.

Heel tevreden over hapjesschaal. Lekkere saté, goede prijs/kwaliteit verhouding, goede service, heel handig bestellen.
Helemaal goed.

Thuisbezorgen en ophaalservice perfect.

Ingrid

Goede en snelle service alles netjes op tijd aangeleverd en de hapjes waren heerlijk en vielen bij de gasten in smaak

Servicegericht
Betrouwbaar

zzorghendriks

Weer geweldige schotels binnen

alles heel goed verzorgd en ontzettend aardig, behulpzaam personeel

Heel leuk aangekleed en onze onze gasten waren vol lof

Nee niet echt opvallend maar wel.leuk aangekleed

Peter van der Wal

De hapjes waren erg lekker, hele goede service, en ook weer netjes alles opgehaald, kortom super!

Alles wordt thuisbezorgd en ook weer opgehaald, dat is echt heel erg makkelijk.

Heel goed. ? nette levering en alles keurig klaargezet met de nodige uitleg

Nee dat kan ik niet beoordelen maar het wordt leuk aangekleed

foxylady

Het vlees in de hapjespannen was heerlijk mals en lekker gekruid. De 2 soorten koude worstjes bij de hapjespan compleet hartig/zoet vonden wij niet erg bijzonder. De wraps daarentegen waren zeer... Het vlees in de hapjespannen was heerlijk mals en lekker gekruid. De 2 soorten koude worstjes bij de hapjespan compleet hartig/zoet vonden wij niet erg bijzonder. De wraps daarentegen waren zeer smakelijk, evenals de zoete hapjes. Goede service!

Heel fijn dat je per sms op de hoogte wordt gehouden over de levering en ook het sms-je wanneer de spullen weer opgehaald worden zeer fijn en duidelijk. Ook zeer prettig: je hoeft voor het ophalen... Heel fijn dat je per sms op de hoogte wordt gehouden over de levering en ook het sms-je wanneer de spullen weer opgehaald worden zeer fijn en duidelijk. Ook zeer prettig: je hoeft voor het ophalen niet thuis te blijven!

Mevr Y Neerings

Goed verzorgde producten , en erg lekker .

Snellen bezorging . vriendelijk contact .

Het was heel erg lekker

Was lekker en makkelijk