R. Janssen

Hapjesschaal was makkelijk te bestellen, keurig op tijd geleverd. Enige minpuntjes waren: 1) De spareribs waren erg pikant gekruid. 2) Nadat de schaal was opgewarmd hebben we deze op tafel gezet... Hapjesschaal was makkelijk te bestellen, keurig op tijd geleverd. Enige minpuntjes waren: 1) De spareribs waren erg pikant gekruid. 2) Nadat de schaal was opgewarmd hebben we deze op tafel gezet (zonder snoer) voor de gasten. blijkbaar blijft dan het warmte element nog behoorlijk heet aangezien de balletjes en kopkluifjes na 10 minuten aan de bodem vastgebakken zaten. Dit hebben we met een spatel losgemaakt, maar zag zwart aan de onderkant. (aangebrande marinade)
3)Op de webshop was mij niet direct duidelijk dat de min orderwaarde op 40€ zat. Dit werd me wel verteld per mail. Hier is gelukkig niet moeilijk over gedaan.

Flexibiliteit in levertijd, Correcte levering en ophaal. Goede prijs/ kwaliteitsverhouding.

Reeds eerder kennis gemaakt. Het is super goed verzorgd.

Zeer mooi gepresenteerd en de producten zijn goed op elkaar afgestemd.

De schaal die wij hebben gehad was heerlijk.

de goede service en vriendelijk heid.

A.J. van Dorst

Niets dan complimenten voor hapjesschaal.
Ook van al de gasten.

Grote keuze. Punctualiteit erg goed wat betreft levering.

De service is perfect, ze sturen bericht wanneer ze komen om te brengen en om te halen. Echt top

Was erg lekker en ze zijn niet duur!

Alles erg lekker en mooi aangekleed

Op tijd en vriendelijk personeel

Wendy

Goede service, lekker eten. Ik zeg aanrader!!

Nette levering, heerlijk eten

Lia

Goede service, goed verzorgd, heel lekker

De communicatie verliep prima. Mailtjes ter bevestiging en sms wanneer de hapjes bezorg zouden worden. Alles keurig op tijd en de hapjes waren heerlijk

vriendelijk personeel
heerlijke hapjes
Goede en snelle levering

Maxine Rehl - Ekowolf

Hapjes waren heerlijk, verpakking was ideaal om te vervoeren en in gebruik.

Veel keuze en veel variatie, met passie en aandacht bereid en het bezorgen + ophalen was ideaal! Het bedrijf is erg flexibel.