Wij vonden het erg lekker.
De levering was goed en het zag er erg netjes uit.
Wij vonden het erg lekker.
De levering was goed en het zag er erg netjes uit.
Alleen de bakjes met de sausjes hoeven er niet zoveel te zijn. Die waren helaas ook al aan het verkleuren en dan ziet het er niet zo lekker meer uit. En pasta erbij in de plaats zouden wij wel lekker vinden.
Ook zouden we het fijn vinden als er een optie was om borden en bestek erbij te huren ?

Alles werd kant en klaar afgeleverd en binnen een half uurtje kun je aan tafel! Supet

Fam van der Heijden

Wij hebben genoten van een mooie gedekte tafel vol heerlijke hapjes.
Prijs/kwaliteit perfect.
Veel variatie in koud en warm.
Eitjes had voor ons niet gehoeven, bleven ook...
Wij hebben genoten van een mooie gedekte tafel vol heerlijke hapjes.
Prijs/kwaliteit perfect.
Veel variatie in koud en warm.
Eitjes had voor ons niet gehoeven, bleven ook liggen.
Meer dan genoeg, pannetjes opwarmen gaat prima.

Communicatie en bereikbaarheid prima.
Site veel keuze.
Aflevering vlot en professioneel met uitleg.
Hapjesschaal is een aanrader voor hapjes maar ook als maaltijd.
Aanrader!

Alga-HR

Kwaliteit was uitstekend. De verschillende hapjes waren perfect op smaak.
Het geheel mooi opgemaakt in mooie schalen.

Meedenken met de klant.
Kwaliteit van de producten.
Haal en brengservice.

Helemaal goed. Alles smaakte lekker en zag er ook uit zoals op de foto

Goede service

Heerlijke hapjes, schaal veel groter dan verwacht

Lekker en heel op tijd geleverd volgens afspraak
Ook buiten Brabant werd geleverd.

Heel erg goed. We hebben het besteld voor tijdens een vergadering op school. Alle collega's waren zeer te spreken over de hapjes.

Smaak van de hapjes (vers!!). Service, schijnbaar waren jullie al twee keer langs geweest en deed er niemand open. Zonder problemen toch een derde keer langs geweest. Ik kan me voorstellen dat het... Smaak van de hapjes (vers!!). Service, schijnbaar waren jullie al twee keer langs geweest en deed er niemand open. Zonder problemen toch een derde keer langs geweest. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is, als je voor niets aan de deur staat.

Goed, makkelijk bestellen, goede service. Om nog completer te maken zou servies opscheplepels en bestel meegeleverd kunnen worden. Zou fijn zijn als exacte ingoud van wat je besteld op de site zou... Goed, makkelijk bestellen, goede service. Om nog completer te maken zou servies opscheplepels en bestel meegeleverd kunnen worden. Zou fijn zijn als exacte ingoud van wat je besteld op de site zou staan

Hoede service aan huis, makkelijk bestellen

Christ van den Nieuwenhuizen

Zeer positief. Alle hapjes waren erg lekker. Netjes en vriendelijk afgeleverd en opgemaakt. Zeer aan te bevelen bij vrienden en kennissen.

Gewoon goed contact, zowel via de mail als via de telefoon.