Iris

Keurig op tijd bezorgd, heerlijke hapjes!!

kim

Heel veel dank voor het bezorgen van de heerlijke hapjes!
Lekker vers en het zag het prachtig uit !
Onze complimenten voor alles

Communicatie via mail
Smaken hoeveelheid en heeeeel lekker.

Kim

Wij hebben de schaal direct na ontvangst weggezet in de koelste ruimte van ons huis. Desondanks zat er de volgende dag schimmel op een deel van de tapas (vooral de worsten). Hierover heb ik contact... Wij hebben de schaal direct na ontvangst weggezet in de koelste ruimte van ons huis. Desondanks zat er de volgende dag schimmel op een deel van de tapas (vooral de worsten). Hierover heb ik contact gezocht via whatsapp maar een reactie heb ik nooit ontvangen.

Op tijd bezorgd

Reactie Hapjesschaal:

We bezorgen 7 dagen per week , u kunt de schalen direct nuttigen, het bewaren een paar dagen buiten de koeling is niet aan te raden.en ook uw eigen verantwoording. Contact zoeken met ons als... We bezorgen 7 dagen per week , u kunt de schalen direct nuttigen, het bewaren een paar dagen buiten de koeling is niet aan te raden.en ook uw eigen verantwoording. Contact zoeken met ons als webshop kan 24 uur per dag via onze mailadres .
De volgende keer graag onze adviezen volgen , dat zouden we zeer op prijs stellen.
DANK

Adrienne

Waanzinnig tevreden , wat een leuk bedrijf ! Dat sommige mensen heel af en toe nog een opmerking hebben vinden we ongepast.
Ze doen echt hun best dat zie je aan alles , je word echt omarmd

Communicatie 10
Uitstraling 10
Smaken 10 ( zeer apart )
Prijs 10

Stefan

Goed. Telefonisch lastig te bereiken. Krijg steeds een bandje met het mail adres. Gemaild maar geen respons op de mail gehad. Achter bleek die wel verwerkt te zijn

De hapjes en de haal en breng service

Kim Grootscholte

Goede service en heerlijke hapjes!
De ovenschaal paste net niet in onze oven. (Na een beetje ombuigen wel)

Elke dag thuisbezorgd. Veel dingen zijn zo te serveren

Esther de Jong

Goede service, het zag er allemaal heel goed uit en smaakte heerlijk.
De gasten waren ook zeer te spreken!
Bedankt en tot een volgende keer.

Veel keus en variatie.
Hele goede keus geweest!

Dave Treebusch

Super fantastisch!

heerlijke smaken

Wil de Koning

Het was in één woord geweldig 👍👍👍👍

Perfect verzorgd.

Broekhof

Smaakte goed! Service ook goed, alles netjes op tijd bezorgd

Het is lekker en ziet er allemaal goed uit. Goed verzorgd

Reactie Hapjesschaal:

DANK!