Astrid W

De bestelling werd op de afgesproken tijd geleverd en het open maken was een feestje! 🥳 Het eten was goed, lekker en ruim voldoende.

LEUK!

Van Rooij

Het eten was heerlijk. Een tip is wel dat de warmteschalen niet schoon waren. er zaten zelfs etensresten in.

keurig op tijd bezorgd en netjes verpakt

DANK!
de hapjes zitten niet in de opwarmen.
we hebben er een speciale opwarmbak inzitten.

Kortsmit

Goede service, smaakt heerlijk, op tijd bezorgt en heel leuk ingepakt. Gaan zeker vaker bestellen.

FIJN!

Gemeente Rotterdam

Goed verzorgd bedrijf, prima service, op tijd bezorgd. Ja hapjes hebben gesmaakt, ballen wel erg zoutig.

Snelle levering.

Gemen

Al meerdere keren besteld bij Hapjesschaal.nl. Voorgaande keren (dat was al weer 5-6 jaren geleden) werd het plateau opgemaakt gebracht. Toen we dit keer alles in losse kratten en lege plateaus... Al meerdere keren besteld bij Hapjesschaal.nl. Voorgaande keren (dat was al weer 5-6 jaren geleden) werd het plateau opgemaakt gebracht. Toen we dit keer alles in losse kratten en lege plateaus aangeleverd kregen, waren we aanvankelijk teleurgesteld. Het 'wow-effect' ontbrak volledig. We zagen platgedrukte wraps omdat er vanalles op elkaar gestapeld was en hadden het idee dat het te weinig was. Maar gelukkig kwam alles goed nadat we de plateaus hadden opgemaakt. We kregen alsnog dat 'wow-effect' en zeker van de gasten kregen we heel veel lof. Het werd een mooi feest, de hapjes waren erg lekker en het eten was ruim voldoende. De platgedrukte wraps waren wel wat jammer, maar dat mocht de pret niet drukken.

We hadden naast het feestbuffet ook het dessert & pannenkoeken menu gekozen. De pannenkoeken smaakten naar karton en waren geen succes. De overige nagerechten waren heerlijk!

Alles bij elkaar vonden we het zeer geslaagd en zullen we zeker nog een keer bij jullie terugkomen. Dat je zelf het plateau moet opmaken had ik niet op de website gelezen. Dat zou ik wel vermelden.

Goede, smaakvolle tapas en hapjes.
Het feestbuffet was ruim voldoende

Hilde Lambrechts

Wat waren we blij.
De hapjes waren grandioos en de mini broodjes erg lekker!
De mini hamburgertjes voor in de oven vonden al de gasten heerlijk en gemakkelijk

Hoe het smaakt
Hoe het eruit ziet
De communicatie mbt de levering

Miranda

Eten was prima. Heel jammer dat de bezorgtijd zo afweek van de beloofde tijd en dat daarover niemand bereikbaar was en er geen update kwam. Doorgegeven bezorgtijd tussen 11.00 en 12.00 met een... Eten was prima. Heel jammer dat de bezorgtijd zo afweek van de beloofde tijd en dat daarover niemand bereikbaar was en er geen update kwam. Doorgegeven bezorgtijd tussen 11.00 en 12.00 met een afwijking van een half uur eerder of later. Werd uiteindelijk bezorgd tegen 14.30. Vanaf 10.30 zitten wachten. De bezorger gaf aan dat deze tijd niet bij hem op de planning stond..Dit kan een reden zijn om een volgende keer niet voor Hapjesschaal te kiezen..

Eten was prima

Annie W

Heerlijke hapjes
Op tijd geleverd
Helaas geen 1.80 m plank meegeleverd.
De warme hapjes waren 'lauw' ipv 'warm', nadat ze volgens de beschrijving zijn opgewarmd.

Thea van Kessel

Goede duidelijke afspraken! Snelle reactie! Top!!

Lekker 😋

Renee Kreuger

Fantastisch!

Lekkere, verse en vooral gevarieerde hapjes, voor ieder wat wilt. Wij bestellen met grote regelmaat voor bijeenkomsten.