Ingrid Weijers

De hapjes waren op tijd bezorgd en ze waren overheerlijkšŸ‘

Was heerlijkšŸ‘

Peter

Voor mijn verjaardag besteld, eten was top en service met brengen en ophalen ook uitstekend.

kwaliteit van eten was super

Judith Rijnsburg

Wauw! Wat een leuk bedrijf en heerlijke hapjes , de mini broodjes zijn favoriet !
Hele duidelijke communicatie

De smaken zijn lekker anders
Niet standaard
Feestelijk
Communicatie
Hoeveelheid

Diny Smits

Het was allemaal lekker
Alleen er zaten wat latjes los van de grote bak die heeft mijn man vastgemaakt er zat 1 kapotte schaal bij gescheurd en n stuk eraf en ik vond de leen tafel heel vies

Lekker gekruid allemaal

Tijleman

Lekker, en ruim voldoende.

Nicole

Heerlijke hapjes van Hapjesschaal.nl - vooral de warme hapjes gingen er heel goed in tijdens een borrel. Zeker een aanrader! Mooi verpakt ook in de doos, en duidelijke instructie voor bereiding.... Heerlijke hapjes van Hapjesschaal.nl - vooral de warme hapjes gingen er heel goed in tijdens een borrel. Zeker een aanrader! Mooi verpakt ook in de doos, en duidelijke instructie voor bereiding. Fijne site ook. Verbeterpuntjes: ik wilde een schaal van 60 euro, maar moest voor minimaal 80 euro bestellen. Had liever een iets lager minimum bedrag gehad, met bezorgkosten bijv onder een bepaald bedrag. Nu had ik zoals verwacht teveel en dat leidde toch tot voedselverspilling. En qua bezorging - iets meer duiding van levertijd op de dag zelf is wel fijn.

Den Otter

Zeer goed

Netjes afgeleverd. Heerlijk eten

Xperal

Helemaal top

Zag er netjes uit en goed van smaak

HENDRIKS

PRIMA

TIJDIGE LEVERING, GOEDE KWALITEIT

Esther

Het was heerlijk. Wat jullie ook goed doen is jullie communicatie. Aan alle kanten wordt het feestelijk gemaakt, van zinnen in de mails, tot aan de confetti en snoepjes in de doos bij bezorgen.

-Makkelijk te bestellen
Snelle reactie klantenservice