Slimmen

Jammer dat de bezorger zei, dat de pannen zondag opgehaald werden, terwijl het pas maandag was.

Het eten was fantastisch. Veel lovende woorden van onze gasten.

Esther

Super geregeld. Nu 2de keer besteld. En wederom alleen maar goede reacties van de groep eters

Goede service en erg lekker eten

Gerdien

Leuk verpakt, feestelijk. Lekkere hapjes!

Feestelijk ingepakt. Confetti een leuke toevoeging. Mix hartig en zoet goed.

Simone

Goede service en het eten smaakte heerlijk

Vermeer

Fantastisch

Mooie schalen, veel variatie, heerlijke smaken

Vicky den Exter

Super lekker gegeten, eten in overvloed. Alles zag er goed uit & smaakte heerlijk.

Snel antwoord als je contact zoekt, alles makkelijk geregeld, goed eten.

Jill Aret-Vreeken

We miste 1 schaal en die was omgeruild voor macarons. Goed bedoeld, alleen wij hadden juist rekening gehouden met het aantal koude hapjes en zoete dingen hadden we al genoeg. Ik heb Johan gesproken... We miste 1 schaal en die was omgeruild voor macarons. Goed bedoeld, alleen wij hadden juist rekening gehouden met het aantal koude hapjes en zoete dingen hadden we al genoeg. Ik heb Johan gesproken en hij gaf aan dat ik een mail krijg om het er over te hebben, nog niet gehad, wellicht deze week?

wraps waren erg lekker

Bosman

High tea schaal besteld. Mooi opgemaakt en verzorgd. De broodjes hadden een wat pittige smaak, vond ik persoonlijk minder lekker en misschien voor kleinere kids ook wat pittig.

Netjes en goed verzorgd

Gouwens

Super! De high tea zag er geweldig uit en alles was heerlijk. Levering was erg vriendelijk. Helaas geen uitleg, maar wel een beschrijving erbij. We hebben genoten.

Goede kwaliteit

Mo Tellier

Handig, makkelijke levering en prima eten

Gemak, 30 min van tevoren de pannen aan zetten en je bezoek kan eten. Wel iets teveel rash el hanout kruiden. Teveel van hetzelfde gekruid. En iets te pittig dus niet voor iedereen geschikt. Mistte... Gemak, 30 min van tevoren de pannen aan zetten en je bezoek kan eten. Wel iets teveel rash el hanout kruiden. Teveel van hetzelfde gekruid. En iets te pittig dus niet voor iedereen geschikt. Mistte ook wat gezonds, pasta salade was dan het enige "gezonde", had graag nog iets van groente of fruit erbij gehad.