Smolders

Geweldig! Variërend, smaakvol!

Goede smaak, makkelijk te bereiden

Sonja

Heerlijk eten en netjes op tijd bezorgd

Marja

Lekker en goed geregeld,kleine minpunten: dat je telefonisch geen contact op kunt nemen, je word doorverwezen om te mailen. En de gehaktballetjes van de vergadering schaal waren wel lekker gekruid... Lekker en goed geregeld,kleine minpunten: dat je telefonisch geen contact op kunt nemen, je word doorverwezen om te mailen. En de gehaktballetjes van de vergadering schaal waren wel lekker gekruid maar heel droog. Verder was alles super lekker.

lekker

Super

alles was lekker

Marja Timp

Was allemaal heerlijk!

goede communicatie, duidelijk instructie en prima bezorging!

DANK MARJA

Gerard

Prima en op tijd verzorgd.

Jolanda

Super! Boven verwachting

Heerlijke broodjes
op tijd geleverd

Leoni

Fantastische ervaring! Zeer lekker en professioneel. Alles klopt zoals op de foto!

Komen afspraak na!

F Hansler

Had voor 2e paasdag besteld kreeg alles optijd maar bij het uitpakken was de helft van een schaal die 55 euro koste met andere dingen gevuld. Harde worst kaas en olijven. Heb contact opgenomen met... Had voor 2e paasdag besteld kreeg alles optijd maar bij het uitpakken was de helft van een schaal die 55 euro koste met andere dingen gevuld. Harde worst kaas en olijven. Heb contact opgenomen met het bedrijf maar werd zeer onvriendelijk behandeld. Daarna gemaild en via Facebook contact gezocht maar tot nu geen reactie. Dus ze krijgen van mij nog nieteens 1ster.

TRIEST.
we weten dat we soms beter niet kunnen reageren, maar dit valt in de categorie chanteren.
er staat bij de schaal vermeld etc... dit kunnen ook soms olijven zijn.
als u een schaal...
TRIEST.
er staat bij de schaal vermeld etc... dit kunnen ook soms olijven zijn.
als u een schaal zou willen voor de kids , dan heeft u zeker niet de juiste schaal besteld.
dat we niet vriendelijk aan de telefoon waren , dat klopt inderdaad, we zullen maar niet herhalen waarom we niet zo vriendelijk waren.

de Vries

We hadden voor zaterdag een schaal voor 20 personen besteld. Netjes op tijd geleverd, jammer dat het aan de voordeur met wat mondelinge uitleg werd “ afgegooid” gezien op de site stond dat de tafel... We hadden voor zaterdag een schaal voor 20 personen besteld. Netjes op tijd geleverd, jammer dat het aan de voordeur met wat mondelinge uitleg werd “ afgegooid” gezien op de site stond dat de tafel netjes zou worden opgedekt. Het totaal plaatje ziet er uitnodigend en goed verzorg uit, wel vond ik sommige dingen erg zout en wat soppig. Wbt het ophalen van de spullen; alles stond zondag buiten klaar (als afgesproken) toen we een bericht kregen dat ze dit maandag kwamen ophalen. Veel mensen op ons feest waren tevreden, maar ik denk niet dat ik hier nogmaals voor zou kiezen.

-Afspraken wbt verzoek schaal zijn nagekomen.
-Op tijd wbt levering.

BEDANKT!
toch zeker niet goed gelezen , we bouwen het niet op en het ophalen gaat per sms.