Leen De Peuter

De gegevens op de website komen perfect overeen met wat we ontvangen hebben! Klinkt logisch, maar toch... Voor ons was er net iets te veel saus op de broodjes of de wraps, maar het was allemaal zeer... De gegevens op de website komen perfect overeen met wat we ontvangen hebben! Klinkt logisch, maar toch... Voor ons was er net iets te veel saus op de broodjes of de wraps, maar het was allemaal zeer lekker!

GRAAG WEER TOT ZIENS

Saskia Kaptein

Wij hadden de hapjesplateau inclusief broodjes van 1.80 en hapjesbox 1.... Alles was met zorg bereid, smaakte uitstekend. Was een echt eyecatcher... mijn gasten hebben genoten. Zeker voor herhaling... Wij hadden de hapjesplateau inclusief broodjes van 1.80 en hapjesbox 1.... Alles was met zorg bereid, smaakte uitstekend. Was een echt eyecatcher... mijn gasten hebben genoten. Zeker voor herhaling vatbaar!

De prijsverhouding en hou alles eruit zag.

E de boer

De high tea hapjes waren goed. Goede mix tussen hartig en zoet. Mooi verpakt. Enorm tevreden

Alles

LEUK!

Esmeralda

Super super super! Bedankt voor al het lekkers! Het klopte precies zoals op de foto. Een dikke 10

Hoeveelheid, goedkoop, heerlijk anders , niet standaard

Anneke de boer

Heel goed verzorgd en prima en vriendelijk bezorgd.

SUPER!

Richard

Lekkere hapjes en super makkelijk! Wel vond ik de prijs wat aan de hoge kant ten opzichte van wat er in de box zat.

Smakelijke hapjes!

Van de wiel

De service was top, de kwaliteit ook super , maar de smaak vonden we te pittig en bijna overal zat dezelfde saus over. Met name de kinderen vinden het niet lekker.

Kwaliteit, service ,verzorging . Top

Rita

Super geregeld en super lekker, onze complimenten!

Alles is bijna op gegaan. Aanbevelen hoeft nu niet meer want ik heb de familie al enthousiast. ;)

Linda van den Berg

Ik ben super tevreden over hapjesschaal.nl
Ik ben super tevreden over hapjesschaal.nl
Het eten was echt heerlijk en bestellen ging super makkelijk en kon op kort tijdsbestek wat erg handig is. Me bestelling werdt netjes thuis afgeleverd wat mij veel tijd scheelde. Echt een aanrader!

Alles was echt heerlijk!

Richard

Helemaal super. Ik had vorige week ook besteld. Zo tevreden dat ik opnieuw heb besteld. Heb wel een verbeterpunt: voeg een flyer toe met uitleg over de hapjes (wat wat is). Ik krijg beide keren deze... Helemaal super. Ik had vorige week ook besteld. Zo tevreden dat ik opnieuw heb besteld. Heb wel een verbeterpunt: voeg een flyer toe met uitleg over de hapjes (wat wat is). Ik krijg beide keren deze vraag van vrienden/familie.

Lekkere hapjes, van alles wat.