Matty

Heel positief, hapjes waren erg lekker en er was rekening gehouden met allergenen in een speciaal pakketje.

Snelle bezorging

Ginvi Art Gallery

We hadden de 180 cm feestschaal en was goed voor 40 personen.
We hadden de 180 cm feestschaal en was goed voor 40 personen.
zag er goed uit en was lekker. je merkt wel dat de kip die toch moeilijker te eten is en mensen vieze handen krijgen dat dat minder snel gaat. ( we hadden wijnproeverij in onze gallery )

goed verzorgd, netjes op tijd, prima allemaal.

Ouwersloot Hans

Ovenpakket was lekker
Dessertpakket droog en weinig smaak dus slecht zeker voor de prijs die je er voor betaald

Zie mijn ervaring

bowling helmond

Al voor de 9e x besteld voor de bowling in helmond , echt altijd super eten en service, gewoon anders dan altijd die standaard smaken

smaken
service
prijs/kwaliteit

cees uit den haag

Erg teverden , alles klopte met de foto,s , zelf nog meer variatie dan op de foto. zeer vriendelijk en luisteren echt naar je

heerlijk , vriendelijk, eerlijke service

Tonny Klaassen

Het was goed en lekker! Top bedrijf

Werkelijk alles!

Stefan Pellicaan

Lekker gegeten en goed geregeld. Hapjes worden keurig op tijd en netjes verpakt geleverd.

Levering is echt perfect

amy dongen

Heerlijk genoten van al het lekkers! heerlijke hamburgertjes, broodjes , hapjes etc…. alles perfect geregeld komen alle afspraken na en kloppend met de foto

alles!

Eline van Baarle

Heerlijke ervaring met Hapjesschaal.nl goede info, heerlijk gegeten . Erg terugreden

Communicatie, aparte smaken en het ziet er zo geweldig uit.

Aldo

Eerder al eens een bestelling gedaan. Ook nu een prima ervaring. Kwaliteit, verzorging en levering top, niets op aan te merken. Prijs-kwaliteit is goed.
Klein puntje voor de website en...
Klein puntje voor de website en informatie: meer duidelijkheid over de hoeveelheid (met name voor hoeveel personen het is) zou goed zijn. Mijn ervaring voor de schotels is dat het voor ca. 6 personen is.