Herma

Net bedrijf, levert de spullen netjes af.
Zit een kaartje bij, met hoe lang het in de oven moet en op hoeveel graden. Helaas was dat niet kloppend en waren de mini hamburger helemaal verbrand....

Levert het netjes, communiceert netjes over wanneer het geleverd word e.d.

DANK!
er zijn 1000 en 1 ovens en elke is een beetje anders.

Marinda Schuil

De hapjes waren heerlijk, iedereen heeft er van genoten.
De hapjes waren heerlijk, iedereen heeft er van genoten.
Het werd net op tijd bezorgd, het jammere was wel dat de spullen niet opgedekt zijn afgeleverd (wat wel op de site vermeld staat). De plateaus en hapjes werden naar binnen getild maar niet uit gestald maar boven al was het dik voor elkaar!

heerlijke hapjes, gemak voor iedereen en het zag er feestelijk uit

DANK !
op de site staat niet vermeld dat we het opgedekt achterlaten.

CCIS Netherlands

De hapjes waren goed verzorgd. Ook was de bestelling precies op het door ons gewenste tijdstip geleverd, echter waren de warmhoudpannen niet meegeleverd.
Tot onze verbazing was hierover niemand...
Tot onze verbazing was hierover niemand bereikbaar. Niet per telefoon, niet via Whats app, niet via e-mail, niet via sms. Hierdoor hebben wij een groot deel van de hapjes koud moeten serveren.

Leuke aankleding van de tafel, gevarieerde hapjes

BEDANKT!
we hebben er alles aangedaan om uw wens om op tijd te leveren in te willigen
we zijn altijd bereikbaar via de mail(word ook gevraagd aan de telefoon)
hapjes zitten in een...
BEDANKT!
we hebben er alles aangedaan om uw wens om op tijd te leveren in te willigen
we zijn altijd bereikbaar via de mail(word ook gevraagd aan de telefoon)
hapjes zitten in een ovenschaal om in de oven verwarmd te worden .
3/4 van uw bestelling bestond idd uit koude hapjes.

Hanneke

De schalen zagen er fantastisch uit en de hapjes waren heerlijk!! 1 nadeel vond ik dat de schaal met de koude hapjes zo groot was dat deze niet in d e koelkast paste. Wellicht is het te overwegen om... De schalen zagen er fantastisch uit en de hapjes waren heerlijk!! 1 nadeel vond ik dat de schaal met de koude hapjes zo groot was dat deze niet in d e koelkast paste. Wellicht is het te overwegen om die grote schaal te verdelen over 2 kleinere, zodat deze gekoeld kan blijven.

Bezorging ruim optijd, prijs kwaliteit in orde, presentatie vd schalen erg mooi.

LEUK!
koelen is zoals uitgelegd niet nodig, daar we 7 dagen per week bezorgen.

J. Becks

Wij hebben al eerder positieve ervaringen met Hapjesschaal. Ze komen afspraken na en de leveringen zijn Goed verpakt met eventuele gebruikt instructies.

Goede kwaliteit en komen afspraken na. Communicatie erg goed.

DANK!

Van lith

Het was wederom super. Heerlijke broodjes en hapjes. Mooi gepresenteerd.
Toppie.

Service uitstekend

Peter van der Velden

Bestelling volgens afspraak op tijd bezorgd.
Genoten van de heerlijke hapjes...

Goede service, goede kwaliteit

GAAF!

W van Gils

Het was netjes verzorgd mooi op afgesproken tijd gebracht en het was heerlijk eten en genoeg

LEUK!

Talen

Het werd keurig optijd en netjes bezorgd door een aardige bezorger en het was echt een feestje om te eten....super lekker en netjes verzorgd

FIJN!

S

Alles was goed alleen de schaaltjes met kip zat een zeer sterke aparte lucht aan. Het leek alsof de kip bedorven was. Deze heb ik weg gegooid.