ITP Pennings

Top! We kregen veel complimenten over de smaak en hoeveelheid eten van onze familie en vrienden!

Het smaakte fantastisch!!

Anneke.houg@hotmail.com

Goed verzorgd en volgens afspraak. Prima

Het zag er heerlijk uit en schijn bedriegt niet. Heerlijk. Onze gasten hebben ook gesmuld en waren heel enthousiast

vd Steen

Heel erg smaakvol iedereen heeft er van genoten.
Heel erg vel complimenten gehad. Iedereen zei dat ziet er mooi en verzorgd uit en wat een leuke opstelling.

hij had een extra tafel bij super handig

Prins

De broodjes waren heerlijk. Goed verzorgd. 1klein minpunt: bij de broodjes kipfilet zaten nog plastic randjes om de kipfilet die niet eetbaar waren🤷‍♀️

Presentatie

Akkermans

Het waren heerlijke hapjes, het was mooi gepresteerd, veel keus, in een woord geweldig

Goed verpakt in een doos,,feestelijk gepresteerd en ook nog een kleine traktatie erbij.

Vd Loo

Uitgebreid plateau met warme en koude hapjes besteld. Enige verbeterpunt is dat alles erg gekruid was. De kluifjes waren zo pittig dat iedereen naar het water greep. De vulling baan de wraps was... Uitgebreid plateau met warme en koude hapjes besteld. Enige verbeterpunt is dat alles erg gekruid was. De kluifjes waren zo pittig dat iedereen naar het water greep. De vulling baan de wraps was niet bekend en had een tegenhanger mogen zijn voor de kruidige warme hapjes, dat was nu niet. Maar desalniettemin is bijna alles opgesmuld!

Makkelijk bestellen met goede foto’s.
Fijn dat je een totaalpakket kunt bestellen en meteen weet wat je moet betalen.
Komen afspraken goed na.

Ellen Broeren

Goede service! Heerlijke hapjes! Goed verzorgd! Fijne info vooraf 👍🏼

Op hoogte houden
Op tijd bezorgd
Heerlijke hapjes

Romy

We waren erg blij me de afgeleverde hapjes schalen. Paar dagen voor tijd nog een mail gestuurd of er nog wat aan toegevoegd kon worden.
Lekker eten en vriendelijke service.
Ook de...
Lekker eten en vriendelijke service.
Ook de communicatie via sms over het ophalen was erg handig.

Flexibel, vriendelijke, lekker eten !

nelson polen

Onze eerste ervaring was ruim boven verwachting, alles smaakte heerlijk. met onze familie heerlijk genoten, we gaan zeker nog eens een bestelling plaatsen.
de bezorging was ook precies op tijd...
de bezorging was ook precies op tijd volgens afspraak, helemaal super

smaak van het eten en de bezorging

Gremmen

De high tea ging erin als koek en andere lekkernijen. Gasten noteerden allen jullie mail adres, need I say more !!!!!!!!!!!!!!

Voor de gasten ,het gevarieerde lekkers en voor mij het gemak.
Plus de zeer correcte levering.