Joep Hansen

Dit was de tweede keer dat ik gebruik maakte van Hapjesschaal en net zo als de eerste keer is het ontzettend goed bevallen. Er was heel veel keus tussen de hapjes/tapas en ik hoorde alleen maar... Dit was de tweede keer dat ik gebruik maakte van Hapjesschaal en net zo als de eerste keer is het ontzettend goed bevallen. Er was heel veel keus tussen de hapjes/tapas en ik hoorde alleen maar goede complimenten van mijn familie. Ik vierde namelijk mijn 65 verjaardag.

Ik vind jullie hebben een zeer grote keus waar je uit kunt kiezen. Van zoet naar hartig en vele verschillende soorten smaken.

igor

Fantastisch! Stipt en duidelijke service.
Heerlijk buffet gehad , een dikke 10 voor hapjesschaal.nl

Versheid , het niet hoeven koelen en de hoeveelheid

Kevin

Kan niet anders zeggen dan SUPER!!!

Heerlijke hapjes, geweldig van smaak, zeer goed verzorgd inclusief levering.

van de Werken

Was weer erg lekker.
En netjes verpakt

Duidelijke omschrijving hoe moet opwarmen.
goede smaak

Bianca van Loon-Dekkers

Top geregeld

Bezorgd op locatie!
Hapjes super lekker alleen kipkluifjes waren iets minder makkelijk te consumeren

Petra

Her was heerlijk en zag er ook nog eens heel mooi uit

Heerlijk van smaak

Ida de vroom

Heerlijke hapjes en broodjes, na het buffet , ook deze keer weer fantastisch

Versheid- goede bezorgservice - hoeveelheid -

Petra snoeren

Dikke 10 voor jullie
Heel lekker eten en heel verzorgt en netjes geregeld

Linda

Netjes geleverd en de gasten waren allemaal laaiend enthousiast over het eten.

Prijs, service, assortiment

M

Verschillende broodjes besteld. Deze waren heerlijk, goed belegd en vers. Werd netjes en handig op kartonnen schalen geserveerd, heel handig zo uit de doos op tafel. Enigste minpuntje is dat er op... Verschillende broodjes besteld. Deze waren heerlijk, goed belegd en vers. Werd netjes en handig op kartonnen schalen geserveerd, heel handig zo uit de doos op tafel. Enigste minpuntje is dat er op alle broodjes wel iets van koolreepjes zat, dat vond ik persoonlijk iets minder lekker.
Maar zeker voor herhaling vatbaar!
Dank jullie wel voor de heerlijke broodjes , was een groot succes op het feestje.