eric busschers

2 pannen werkte maar half.
2 van de 3 opscheplepels waren nog vies en 2 van de 4 zwarte pannetje ook nog vies. tafelkleed voor buffet tafel was ook vies

Marike Drinkenburg

Goede ervaring gehad. Was de eerste keer hier bestellen en het eten was super! Snelle reactie ook op de app en een aardige bezorger.

Aanrader! 👍🏻

Kwaliteit eten, de hoeveelheid en snelheid.

Maxx Mode

Te gek!!!!! Tafels werden weggezet en versierd. Tot verlengsnoeren toe waren er bij!! Alleen half uurtje aanzetten savonds en klaar!!
Ook ruim genoeg en super lekker! We hadden het uitgebreide...
Ook ruim genoeg en super lekker! We hadden het uitgebreide buffet!

Afspraken nakomen. Gemak. Prijs/kwaliteit meer dan goed. Super vriendelijk en behulpzaam

Debbie

Wij hebben al meerdere keren bij Hapjesschaal besteld en het was iedere keer heerlijk. Ook de service en communicatie zijn prima.
Het enige wat jammer is, is dat je pas vanaf €80 kunt...
Het enige wat jammer is, is dat je pas vanaf €80 kunt bestellen. Maar voor een feestje of middag/avond met familie of vrienden is het zeker een aanrader.

Veel keus, goede communicatie en lekkere hapjes.

Simone

Super service!

Super aardige bezorgster, lekker makkelijk de retourspullen buiten zetten, ik ga zeker nog eens bestellen

Manon brak

Buffet genuttigd! Werkelijk super.
We waren echt verbaasd hoeveel het was en heerlijk. Super service

Versheid
Hoeveelheid
Netheid
Vriendelijk

Dennis Balfoort

Goede service, netjes op tijd. Erg lekkere hapjes en zoetigheden. Enig opmerking was dat de broodjes wel teveel naar kerrie smaakten. Die overheerste een beetje alle smaken. Maar desondanks was het... Goede service, netjes op tijd. Erg lekkere hapjes en zoetigheden. Enig opmerking was dat de broodjes wel teveel naar kerrie smaakten. Die overheerste een beetje alle smaken. Maar desondanks was het lekker hoor.

Diversiteit en opmaak van de hapjes.

Fam Hop.

Al vaak besteld bij jullie, altijd lekker! We hadden nu de wraps besteld ook erg lekker maar vonden het toch iets te weinig vlees. wij waren met 6 personen. Of wij zijn misschien te grote eters 😋

Gratis bezorging en ophaal service.

heemskerk

Helemaal top

goed eten, op tijd geleverd ondanks slechte weer

Remco uit someren

Fantastisch buffet, hebben we besteld nu het weer mag. Het was het wachten waard . Alles perfect geregeld

Veel, en vooral heel lekker.
Perfecte service