Jennifer

De hapjes waren een enorm succes, erg lekker, mooi en netjes opgediend, goed verpakt en de service was uitstekend.

Variatie en hoeveelheid

Bart

Leuk bedrijf, netjes verzorgd, genoten van alle lekkere hapjes!

LEUK BART!

M. Grimm

Mail komt te vroeg. Niet gisteren de schaal ontvangen maar worden vandaag bezorgd (hoop ik)

Geen idee want nog niks ontvangen

ERG FLAUW!

Arienne Bout

Hele goede service, we hebben genoten van het eten en we gaan zeker weer bestellen.

Alles was perfect, leuk geserveerd in de dozen.

DANK!

Familie van den Burg

Snelle service, netjes en vrolijk verpakt en heerlijke gerechten. Echt een aanrader!

Hoeveelheid, snelle levering, goed verpakt,

THANKS!

Valks

Wat een TOP bedrijf!
Overzichtelijke site
Nette, snelle en professionele service.
En bovenal heerlijke hapjes!
Ivm ons 12,5 jarig huwelijk een klein feestje thuis gegeven. Om...
Wat een TOP bedrijf!
Overzichtelijke site
Nette, snelle en professionele service.
En bovenal heerlijke hapjes!
Ivm ons 12,5 jarig huwelijk een klein feestje thuis gegeven. Om niet zelf de hele dag in de keuken te hoeven staan, besloten om wat te bestellen.
Na wat google en reviews kijken besloten om bij hapjesschaal te bestellen.
Onze schaal wat voor 12 personen, maar omdat ik twijfelde over de hoeveelheid heb ik toch ook zelf wat hapjes gemaakt ter aanvulling. Nou, geloof mij, dit was echt niet nodig geweest! Iedereen heeft heerlijk gegeten en aan het einde van de avond heb ik de visite nog wat hapjes meegegeven.
Top ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!!

Alles!

BLOOS BLOOS!

Marielle

Een hele goede service

Goede service, en heerlijke hapjes

sigrid heijkans

De hapjes waren echt allemaal super lekker! iedereen heeft ervan genoten. Alleen alles in het karton verpakt bevalt minder, de hele doos/bakjes en schalen kwamen nat aan, dat vond ik minder.

De hapjes zijn echt allemaal lekker!

Esther

We hebben er heerlijk van gegeten, iedereen was enthousiast. Ook makkelijk dat er geen hapjes tussen zaten die moesten worden opgewarmd. De bezorging was goed gecommuniceerd en op tijd en de... We hebben er heerlijk van gegeten, iedereen was enthousiast. Ook makkelijk dat er geen hapjes tussen zaten die moesten worden opgewarmd. De bezorging was goed gecommuniceerd en op tijd en de instructie dat het op kamertemperatuur het lekkerst zou zijn is goed overgekomen.

Makkelijk te bestellen, mooi ingepakt, goed vers, snel bezorgd.

Slof

Geleverd volgens afspraak en keurig netjes verzorgd. Onze gasten hebben gesmuld.

De correcte bezorging en heel nette bezorging