Natascha Verschuuren

SUPER, hapjes worden netjes en vers aangeleverd. En nog veel belangrijker heerlijk

Alles vers en mooi opgediend

Marjan

Tapas smaakte heerlijk. Goede communicatie, netjes op tijd geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Mark van den Broek

We waren al bekend met het concept en ook deze keer waren we weer erg tevreden. Alles was lekker en bezorging en ophalen was prima in orde! Tot een volgende keer.

Willeke De Bie

Heerlijke hapjes !! Iedereen was vol lof !
Wel heb ik één kantpuntje.
Heerlijke hapjes !! Iedereen was vol lof !
Wel heb ik één kantpuntje.
Om 9 uur heb ik netjes alles buitengezet zoals jullie gevraagd hebben. Maar het staat er nu nog , Het is al over elven. Voor mij is dat niet erg. Maar ik krijg moeite met de vereniging van eigenaren. We wonen in een appartement.

Fijn dat het apparatuur erbij zit !

Musters

Het waren smaakvolle hapjes vele complimenten gekregen.
Het waren smaakvolle hapjes vele complimenten gekregen.
Communicatie was niet duidelijk, bij levering werd gezegd dat de plank later in de week werd gehaald en de volgende ochtend stonden jullie aan de deur en ik was nog niet klaar om de plank leeg aan te leveren. SMSje op een feest lees je niet en in de ochtend na een feest ook niet.

makkelijk bestellen, duidelijke foto's,

Reactie Hapjesschaal:

DANK, we sturende ophaal sms de avond ervoor, nooit s'morgens
we doen er ook een oranje uitlegkaart bij!

Charell

Super service, het zag er goed uit en het was súper lekker! Zeker voor herhaling vatbaar.

Service, bezorging, keuze aan hapjes, smaak.

Pascalle

Mooi verzorgd

Ziet er mooi uit
Goede service
Eten was lekker

Brand

Ik ben een klein beetje teleurgesteld Bestelling klopte niet helemaal

Jullie waren snel met levering

Reactie Hapjesschaal:

DANK, het stond erbij vermeld dat de kluifjes vervangen werden.

Van der Horst

High tea besteld, snelle bevestiging ontvangen en keurig op tijd geleverd. De hapjes waren goed.

Lonneke

Goed eten, prima verpakt en makkelijk te bereiden.
Levertijd week helaas 2 uur af van de oorspronkelijke afgesproken levertijd, hierdoor lang gewacht.

Goed eten, makkelijk te bereiden