B jonkman

Heerlijk gegeten, keurig verzorgd en mooi op tijd geleverd

Van osch grondwerken

Super netjes op tijd een bedrijf waar je afspraken mee kan maken

Het eten is heel erg lekker. Ik raad dit aan iedereen aan bedankt

ilse stoops

Het was echt heerlijk! zeker voor herhaling vatbaar

meer dan genoeg, veel afwisseling, voor ieder wat wils

Paul

Hapjes waren prima
Helaas hadden we vegetarische bami besteld en vermeld maar daar zat vlees in zodat onze gasten niet mee konden eten erg jammer.
Weet niet of wij nog van hapjesschaal Hapjes waren prima
Weet niet of wij nog van hapjesschaal
Gebruik maken in de toekomst.

n.v.t

Sjors

Heerlijke hapjes wraps en broodjes.
We hebben enorm genoten
Alles klopt exact zoals op de foto

Smaak
Hoeveelheid
Versheid

J wijnakker

Op zich goed alleen had de schaal een andere samenstelling dan beschreven er zaten namelijk best veel kipkluifjes bij en daar hier de helft van het gezin niks van moet hebben is dat wel heel jammer... Op zich goed alleen had de schaal een andere samenstelling dan beschreven er zaten namelijk best veel kipkluifjes bij en daar hier de helft van het gezin niks van moet hebben is dat wel heel jammer . Bezorging en verpakking niks op aan te merken .

Ruime keuze

kim

Wat een geweldige ervaring met hapjesschaal.nl
alles zag er mooi uit en zo smaakte het ook.
de wraps en de broodjes zijn onze favoriet.
eten op kamertemperatuur is echt lekker!

alles

P.J. Boonstoppel

De service is prima, alleen waren de broodje wat zacht geworden terwijl we ze op de door jullie aangeraden manier bewaard hebben

lorraine

Geweldige ervaring.
heerlijke hapjes, met verassende sausjes!
de wraps en de broodjes zijn echt perfect.
leuk opgemaakt en veel voor je geld.

hoeveelheid , lekkere sausjes.

J. Dragtstra

De service en levering echt perfect. De hapjes kunnen beter. De broodjes waren wat klef en vochtig en zaten aan elkaar geplakt. De wraps waren ook erg vochtig en zaten aan elkaar geplakt. Waarom... De service en levering echt perfect. De hapjes kunnen beter. De broodjes waren wat klef en vochtig en zaten aan elkaar geplakt. De wraps waren ook erg vochtig en zaten aan elkaar geplakt. Waarom wordt er veel plastic gebruikt. De saus dreef onderin de plastic schalen. Dit kwam de hapjes niet ten goede. De variatie is prima, ik had graag uitleg willen hebben wat in de wraps zat en tussen de broodjes omdat er ook mensen Vega zijn.

Makkelijk om te bestellen en perfecte levering