Merle

Hapjes en tapas waren lekker, mooi ingepakt met wat extra snoepgoed erop gestrooid.

Kokosmakroon waren alleen iets nattig en de leverworst was al verkleurd.

Jammer alleen dat...

Kokosmakroon waren alleen iets nattig en de leverworst was al verkleurd.

Jammer alleen dat het minimale bestelbedrag 80 euro is, als gezin zou ik hier vaker gebruik van willen maken voor bv een gezellige High-tea als het minimale bestel bedrag lager zou zijn.

Leuke mail ontvangen dat de hapjes bereid worden met een video, staat echter dat je dag van te voren sms krijgt met bezorgwindow, dit bericht had iets eerder gestuurd mogen worden ipv zo laat op de dag ervoor.

Ryanne

Perfecte service en heerlijke hapjes. Een aanrader!!!

Loes

De hapjes waren lekker. Dat vonden mijn gasten ook.
En de service was heel goed.

Joy

Top!

Alles wordt netjes op tafel gezet!
Lekkere hapjes

Genia

Goede service en hele lekkere hapjes

fam.de jong

Het was een prima gesorteerde schaal met smaakvolle hapjes en er is met plezier van gegeten.

het zag er prima uit

Kukken

Heerlijk en perfecte service op tijd in huis

Alles is vers en smaakt top

Francien Verhoeven-Paliama

Fantastisch!!

Mooie website, gemakkelijke bestelprocedure, uitstekende feedback, levering conform afspraak and last but not least: hapjes smaakten voortreffelijk! Samen met onze vrienden hebben wij hiervan... Mooie website, gemakkelijke bestelprocedure, uitstekende feedback, levering conform afspraak and last but not least: hapjes smaakten voortreffelijk! Samen met onze vrienden hebben wij hiervan genoten. Ook namens onze vrienden...heel hartelijk dank

MR

Echt super. Een feestje alleen al om de doos open te maken:).

Ziet er geweldig uit, smaakt ook geweldig. Gasten werden er blij van.