Van merode

Vaker besteld en altijd dik tevreden geweest. Laatste keer het mini wrap pakket besteld en de pannen die wij geleverd kregen waren gewoon ontzettend smerig, na gebruik van de vorige klanten... Vaker besteld en altijd dik tevreden geweest. Laatste keer het mini wrap pakket besteld en de pannen die wij geleverd kregen waren gewoon ontzettend smerig, na gebruik van de vorige klanten waarschijnlijk niet schoongemaakt .
Ik meld dit via WhatsApp en Facebook als tip met de foto's van de pannen erbij maar via WhatsApp geen reactie erop gehad en werdt er via Facebook ontzettend onvriendelijk gereageerd .

Reactie Hapjesschaal:

de ijzeren pannetjes die op de onderste pan staan die geven een beetje zwart af dmv teflon.
dit kan geen kwaad. het eten raakt ooh de pan niet aan.
we lezen in deze review niet terug dat u...
dit kan geen kwaad. het eten raakt ooh de pan niet aan.
we lezen in deze review niet terug dat u uit was op een vergoeding.
dit was de reden dat we het niet serieus nemen.
tot een volgende keer.smakelijke groeten

Kees Joosse

Het was als verassing bedoeld en dat was meer dan geslaagd!

Alles was heel lekker gekruid en zag er feestelijk uit

LEUKE VERASSING!

Desiree Klaassen

Het was heerlijk. Goede communicatie en levering.

De service is geweldig.

DANK!

Sandra

Op tijd geleverd, makkelijk te bestellen, goed concept. De schaal ziet er mooi uit en feestelijk uit.

Alles was lekker. Ik vond alleen de donuts droog en ik had me verheugd op de carrotcake maar die zat er niet bij. Wel een ander soort cakerolletje maar die vond ik ook niet zo. Die zou ik dus... Alles was lekker. Ik vond alleen de donuts droog en ik had me verheugd op de carrotcake maar die zat er niet bij. Wel een ander soort cakerolletje maar die vond ik ook niet zo. Die zou ik dus vervangen als ik jullie was. Maar al met al was het een verwennerij!

Genevieve

Super bedankt voor onze gelaagde high tea!
voor de kerst heb ik er weer een besteld!
heerlijke smaken leuke thee en erg verse broodjes

het oog wil ook wat! goede service

Irene

Lekkere hapjes en veel variatie. Alles vers. Service prima en op tijd bezorgd.

George

We hebben genoten van de door jullie verzorgde high tea.
Alles was tot in de puntjes verzorgd, echt geweldig.
Voor de volgende high tea weten we jullie zeker te vinden.

Mooi op tijd bezorgd, heel leuk opgemaakt en alles lekker vers

Helmut CL

Vers , vers, vers! Echt top!
Heerlijke smaken echt goed

Ze bezorgen 7 dagen per week dus je weet zeker dat het vers is. Snelle service

N. van Buul

We hadden voor zondag een High Tea gepland. Zaterdag werd de schaal geleverd. Het zag er lekker uit, alleen de roomsoesjes waren geplet.
De rest was goed. Het smaakte ook heerlijk.
Zeker...
De rest was goed. Het smaakte ook heerlijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Goed ingepakt. Behalve de soesjes

Hendrik

De service is heel goed alleen het eten helaas minder. Veel te zout en het vlees was duidelijk niet vers. Toch een beetje de verjaardag verpest. Zondag direct een whatsapp gestuurd en helaas geen... De service is heel goed alleen het eten helaas minder. Veel te zout en het vlees was duidelijk niet vers. Toch een beetje de verjaardag verpest. Zondag direct een whatsapp gestuurd en helaas geen reactie gekregen

Service tot het mis gaat

Reactie Hapjesschaal:

ai ai hendrik ...heel flauw zeg.
volwassen mensen die hun zin weer eens niet krijgen.
ai ai hendrik ...heel flauw zeg.
volwassen mensen die hun zin weer eens niet krijgen.
veel succes met het lezen van de rest van de beoordelingen, met een kopje koffie.we hopen dat je koffie wel vers is.
smakelijke groeten.