C. Alberts

Het was voor ons de eerste keer dat wij bij de Hapjesschaal.nl hebben besteld en het is ons heel goed bevallen. De hapjes smaakten heerlijk. We kregen ook veel goede reacties van de gasten. Ook de... Het was voor ons de eerste keer dat wij bij de Hapjesschaal.nl hebben besteld en het is ons heel goed bevallen. De hapjes smaakten heerlijk. We kregen ook veel goede reacties van de gasten. Ook de service was keurig.

Het was eenvoudig om via de website te bestellen. Mocht je er onverhoopt niet uitkomen, dan kun je ook altijd telefonisch nog contact opnemen en dat vind ik altijd prettig.

Agnes uit vught

Wat een leuk bedrijf.
Perfecte service
Broodjes en kluifjes zijn de favorieten.

Heerlijk.
Service.
Goedkoop
Uitstraling

Privé particulier

Optijd bezorgd

Makkelijker klaar gemaakt 20 min in de oven en op tafel iedereen vond het lekker ziet er mooi uit aanrader voor herhaling vatbaar

Wendy

We hadden 2 pannen besteld. En het viel erg goed bij onze gasten! Ze schepte meerdere keren op. Het smaakten goed

Makkelijk te bestellen. Wordt thuisbezorgd en weer opgehaald, wat wil je nog meer.

willems

Goede service. de hapjes waren heerlijk en makkelijk op te warmen

lekkere smaak van de hapjes en ideale service

P.J. Troelstraschool

Makkelijk bestellen en correcte afhandeling. Levering keurig op tijd. Hapjes, zowel halal als vegetarisch smaakten uitstekend. De schalen bestonden uit diverse bakjes met hapjes (balletjes,... Makkelijk bestellen en correcte afhandeling. Levering keurig op tijd. Hapjes, zowel halal als vegetarisch smaakten uitstekend. De schalen bestonden uit diverse bakjes met hapjes (balletjes, spiesjes, dumplings). De schaal was feestelijk ingepakt. Absolute aanrader.

Manier van verpakken zeer feestelijk, kan zo op tafel. Smaakte allemaal prima.

Debbie

Kan kortdag nog besteld worden. Erg lekkere hapjes voor een leuke prijs. Hoeft niet koud of warm gemaakt waardoor serveren/1 dag bewaren goed te doen is. Ja ook de volgende dag zijn de hapjes nog... Kan kortdag nog besteld worden. Erg lekkere hapjes voor een leuke prijs. Hoeft niet koud of warm gemaakt waardoor serveren/1 dag bewaren goed te doen is. Ja ook de volgende dag zijn de hapjes nog net zo lekker als de 1e dag (hier was ik zelf wat sceptisch over van te voren). Voor ieder wat wils.

Gerda

De hapjes waren heerlijk !!!Het was netjes verzorgd. Ook de wijziging die ik graag wilde was geen probleem.

Goede communicatie !!

Manon Biemans

Geweldige service!
Heerlijke hapjes
Fantastische broodjes.
Erg tevreden , als je hier nog klachten over hebt kun je het beter zelf maken

Versheid, service
Komen afspraken na.

Hans

Lekkere hapjes mooi opgediend en verpakt

Snelle service en geleverd volgens afspraak