Rosenbrand

Hapjes voldeden volledig aan onze verwachtingen

Lekker van smaak en ideale grootte van de hapjes waardoor je niet gelijk vol zit en nog wat anders kan nemen/ proeven

Philia Schlappi

Gezellige avond met vrienden gehad en genoten van de hapjes

prima verzorgd aangeleverd

Lisette Voss

De hapjes/broodjes waren heerlijk. Gasten vroegen waar we die gehaald hadden! Dat zegt genoeg toch

Makkelijk te bestellen, zeer vriendelijke bezorging en erg lekkere broodjes/hapjes, doen wat ze beloven!

Anne

Wat een service! Komen alle afspraken na. Heerlijke hapjes van Hapjesschaal.nl

Communicatie, uitstraling versheid

Sylvia

Geen aanrader. De avond vantevoren zouden een mail krijgen met de exacte tijd van levering. Niet dus. Met als gevolg levering terwijl wij in het stadhuis zijn om te trouwen. Belt mijn man... Geen aanrader. De avond vantevoren zouden een mail krijgen met de exacte tijd van levering. Niet dus. Met als gevolg levering terwijl wij in het stadhuis zijn om te trouwen. Belt mijn man op....wordt je uitgekafferd door degene aan de telefoon. Dit kan echt niet. En dan zetten ze de hapjes maar gewoon voor de deur in de regen !!! Ik ben echt boos.

Kdc kobalt, amarant

Super service en de hapjes waren heerlijk!

Goed contact met de klant, erg meedenken etcetera.

Charlotte

Fantastische ervaring , voor de 6e maal een bestelling geplaatst , vers , lekker en mooi optijd geleverd

Vers, logisch als je 7 dagen per week bezorgd!

Ramatu

Onze ervaring was helaas slecht. Het is vervelend dat je geen tijdvak kunt kiezen voor wanneer de hapjes worden geleverd. Wij hadden de hapjes besteld voor een lunch op onze trouwdag maar de... Onze ervaring was helaas slecht. Het is vervelend dat je geen tijdvak kunt kiezen voor wanneer de hapjes worden geleverd. Wij hadden de hapjes besteld voor een lunch op onze trouwdag maar de bezorging was pas om 14:25. Veel van onze bezoek was toen al weg. Toen het er eenmaal was en wij de doos opendeden rook het raar (bedorven) de hapjes waren slof en de meeste broodjes, burgers en wraps waren plat gedrukt omdat alles in een te kleine doos was gepropt. De rare geur die we roken bleek van de broodjes en de kipspiesjes af te komen. De groente die erop zat was niet meer goed en de kip was zoals het rook overdatum. Je kunt je voorstellen dat op een dag die perfect had moeten zijn dit een flinke teleurstelling was. Kwa smaak viel het tegen alles sterk gekruid en zoutig.
Wij zijn niet de types die snel een slechte review achterlaten (zelfs als iets soms tegenvalt) maar dit was een grote teleurstelling en wij zijn echt niet blij met hapjesschaal

Reactie Hapjesschaal:

is uw woonplaats buiten brabant, en wilt u perse een bezorgtijd die we op voorhand
niet waar kunnen maken? BESTEL AUB NIET!
als we uw favoriete bezorgtijd niet redden, dan krijg je al de...
niet waar kunnen maken? BESTEL AUB NIET!
als we uw favoriete bezorgtijd niet redden, dan krijg je al de argumenten die men hier boven leest.
jammer , maar steeds meer herkenbaar.
gelukkig prikken de meeste klanten hier door heen.

marijke

Prima verzorgd!! mooi gepresenteerde high thea.

vooral de broodjes en de wraps waren erg goed! voor ons zou er minder zoetigheid bij mogen

Jo

Lekkere broodjes, wel kleiner dan verwacht, leuk ingepakt, jammer dat je geen tijd kunt aangeven

Smaak is goed