Moniek

De hapjes zijn lekker en de service is erg goed!

Totaalpakket aanbieden (incl tafel, schoonmaak, ophalen en brengen) en de duidelijke communicatie.

Sky Ballonvaarten/ Sky Promotions

Een hele fijne samenwerking met ons bedrijf Sky Ballonvaarten, hapjes zien er keurig uit. Smaakvol en op tijd geleverd

goede kwaliteit, mooi en breed arrangement, snelle levering, vriendelijk

V d Steen

Via hapjesschaal al eerder hapjes en buffet besteld. Het is supergeregeld, je hoeft niets zelf te doen. Feestbuffet is zeer luxe en erg goed! De service is ook voortreffelijk.

Zo uitgebreid dat er voor ieder wel iets bij zit wat ie erg lekker vind.

familie van Helden

Perfect verzorgd!

het ziet er prachtig uit en de hapjes zijn smaakvol, prikkers bij de wraps zouden een handig zijn.

Tiny Intven

Netjes op tijd thuisbezorgd, mooi verpakt in schalen.
Het bezoek voor het verjaardagsfeestje was verrast door de heerlijke hapjes. Het was een succes. Zeker voor herhaling vatbaar!

De Beer

Super! makkelijk en smakelijk!

service

Derias

Perfect

De bijgeleverde pan werkte niet in verband met een defect deze is een aantal dagen later omgeruild (goede service).

Sylvana

Heel super goed!!!

Alles is optijd bezorgd alles was super lekker!! We gaan vaker bij jullie bestellen!!

Barbara Stooker

We bestellen al jaren bij hapjesschaal altijd goed verzorgd prima prijs kwaliteit en keurig op tijd. Helaas dit jaar iets mindere ervaring. De 10 bacon burgers misten bacon en de 10 tomaat... We bestellen al jaren bij hapjesschaal altijd goed verzorgd prima prijs kwaliteit en keurig op tijd. Helaas dit jaar iets mindere ervaring. De 10 bacon burgers misten bacon en de 10 tomaat mozzarella broodjes hadden tomaten salsa ipv tomaat en een soort 4 kanten kaas kauwgum ipv mozzerella. Heel jammer want dat is niet als op het plaatje/voorgaande jaren.

Kim LAD

Broodjes besteld voor een 8 daags event
8 dagen op rij broodjes burgers geleverd gekregen 8000 stuks in totaal.
En werkelijk de allerlekkerste die we gehad hebben. Superbroodjes

Super mini broodjes en burgers!
Fijne service
Vers