LB

Aanrader!

Thuisbezorgen (ook op zondag)

Sandra Deckers-Joosen

TOP ervaring

Levering volgens afspraak.
Kwaliteit is dik in orde.
Keurig verpakt in folie + doos.

cello

Het weer erg goed verzorgd en het smaakte erg goed.

dat we de locatie van het brengen nog in het weekend 1 dag van te voren konden veranderen was erg fijn.

Janneke

Altijd goede service en de hapjes zijn heerlijk

Rene.v.Bakel

Heerlijke hapjes en zag er goed uit. Alleen misschien een tip om boordjes erbij te doen wat er op de broodjes zit.
Zeker voor herhaling vatbaar!!!!

Gratis en netjes op tijd bezorgen
Ook een feest voor het oog en tong

martin

Prima geregeld keurig op tijd leuk personeel

Bart

Ontzettend lekker gesmuld van de thuis bezorgde high tea. Alles zag er netjes uit, feestelijk verpakt en smaakte heerlijk. Communicatie was helder en bezorging keurig volgens afspraak. Precies wat... Ontzettend lekker gesmuld van de thuis bezorgde high tea. Alles zag er netjes uit, feestelijk verpakt en smaakte heerlijk. Communicatie was helder en bezorging keurig volgens afspraak. Precies wat we ervan gehoopt hadden!

Jeanette

Eerste keer besteld. Hapjes werden netjes bezorgd en waren heerlijk (olijven alleen iets te scherp).
Tip: op de site staat dat je kan pinnen bij ontvangst, maar bezorger wist van niks (en had ook mijn extra aanwijzing van waar aan te bellen niet gezien of gelezen?). Ik kreeg een sms met betaalverzoek. Geen probleem maar misschien duidelijker communiceren.

Mooie, feestelijke en heerlijke schaal, snelle bezorging

Ellen

Zeer goed

Gevarieerde en lekkere hapjes

Thera Verschuijten

Heerlijke hapjes!!!!

Ziet er perfect uit en smaakt heerlijk