L. Jong A Liem

Hapjes waren heerlijk, service was erg goed. Wat jammer was,is dat er geen chickenwings op de schaal waren zoals het op de site wordt aangeboden.

Reactie Hapjesschaal:

DANK, bij de beschrijving staat aangegeven dat ze tijdelijk worden vervangen.

Kieboom

De hapjes hebben zeker gesmaakt. In de pan zaten een aantal andere hapjes dan dat er op de site stond. Dat was jammer.
In de beschrijving stond voor 12-15 personen maar dat vonden wij niet. We...
In de beschrijving stond voor 12-15 personen maar dat vonden wij niet. We waren met 12 personen, waaronder drie kinderen, hadden er nog stokbrood en salade bij maar was minimaal over. Dus voor 15 personen was het echt te weinig.

Goede communicatie
Levering op tijd
Thuisbezorgd en ophalen is ideaal
Schone en degelijke pan/spullen

Reactie Hapjesschaal:

DANK! de plank die u besteld heeft is echter voor een hapje bestemd vandaar de naam hapjesschaal. het is niet bestemd voor het avond eten.

Edith Verhoeven

Super, goed geregeld en heerlijk gegeten. Wel kwamen we wat groenten, sla te kort maar misschien lag dat aan ons ?

Goede service, heerlijk eten!

F.H van der Flier

Ik zeg SUPER!!

Ziet er leuk uit

WIJ ZEGGEN DANK!

Rijsewijk

Nu een paar keer een bestelling gedaan en altijd goed

THANKS!

P.Peters

Normaal doen we ieder jaar een BBQ met de straat maar vanwege corona wilde we het dit jaar iets minder uitgebreid doen. Daarom besloten om er een borrel van te maken met hapjes van jullie hapjes... Normaal doen we ieder jaar een BBQ met de straat maar vanwege corona wilde we het dit jaar iets minder uitgebreid doen. Daarom besloten om er een borrel van te maken met hapjes van jullie hapjes schaal. Dit is enthousiast ontvangen. Iedereen vond het er mooi uit zien en het was lekker.
De conclusie aan het eind van de avond was: dit is minstens zo leuk als een BBQ.
Dus wie weet doen we volgend jaar weer een bestelling.
Een kleine tip: de meeste hapjes bevatten vlees. In een uitgebreide schaal zouden iets meer vegetarische hapjes mogen zitten.

Variatie, leuke presentatie en een makkelijke manier om een leuke borrel te organiseren

Reactie Hapjesschaal:

WOW! u heeft juist een schaal zonder de vega hapjes besteld. tip voor de volgende keer.

Robin van de Manakker

Het eten was heerlijk. De miniwraps kwamen niet helemaal overeen met wat we besteld hadden (maar een soort wraps bijvoorbeed en de sausjes zaten in bakjes ipv spuitflacons).

Smaak en de look van het eten.

Reactie Hapjesschaal:

DANK! WE HEBBEN TIJDELIJK ENEKL DE WITTE WRAPS ZOALS VERMELD.

Charlotte

5-geweldige presentatie en verpakking

Een dikke 10

HELDIN!

Tamara Louwet

Zoals altijd weer prima verzorgd! Wij bestellen graag bij jullie! De bezorgster gaf aan dat ze voor ons adres de navigatie niet nodig had. Dát zegt genoeg!

Altijd goede kwaliteit en vriendelijkheid!

QUTE!