Britt

Hele fijne service

Heerlijk eten! Goede hoeveelheden!

DANK JE BRITT

Lonneke

Heel goed eten en super geregeld

Goede service en lekker eten

YEAH!

José Hermsen

Zeer goede ervaring. De hapjes waren heerlijk.

Goede service, snel en gemakkelijk

LEUK JOSE!

Jolande

Ge-wel-dig Hapjesschaal.nl wat een service , alles klopt zoals op de foto. Als je voor dit geld nog kunt klagen kun je het beter zelf maken !

Veel duidelijke site
Mooi opgemaakt
Ben allergisch voor mensen die durven te klagen

HELDIN!

Huitema

Heerlijke schaal met hapjes , goed verzorgd , ook wat betreft opmaak

Prima gekruid, niet te sterk zodat ook kinderen mee konden eten

Carla van eijl

Nette bezorging met sms en het was heerlijk

Jackie van Zonsbeek

Perfect!

Dat de schaal zo in de oven past.

Michel van den Hoek

Service was goed. Alleen jammer dat ik werd terechtgewezen door degene die de spullen kwam ophalen. Hij zei tegen mijn dat ik de spullen nooit in de regen had mogen laten staan. Ik vind dit apart... Service was goed. Alleen jammer dat ik werd terechtgewezen door degene die de spullen kwam ophalen. Hij zei tegen mijn dat ik de spullen nooit in de regen had mogen laten staan. Ik vind dit apart aangezien er in jullie eigen instructies staat dat de spullen gewoon buiten in de regen mogen staan zolang de stekkers worden ingepakt in een plastic zak. Dit had ik overigens keurig netjes gedaan. Hamburgers en cheeseburgers waren heerlijk. De shoarma was echt veel te zout.

Reactie Hapjesschaal:

DANK! We hadden afgesproken dat de pannen bij de receptie binnen zouden staan! Electrische pannen kunnen niet tegen vocht en regen. We communiceren dit ook via een oranje instructie kaart.
Dit...
Dit is voor het behoud van onze spullen.
Tot de volgende

Valentijn

Kakelvers ! Heerlijk eindelijk een bedrijf die 7 dagen per week bezorgd. Echt vers.

Versheid uitstraling communicatie! Goedkoop

Schapendonk

Overheerlijke warme en koude hapjes besteld. Voor groot en klein. Lekkere botjesvrije warme hapjes in een pan. Wraps en worst koud en het besmeerde stokbrood . Zeker voor herhaling vatbaar. Iedereen... Overheerlijke warme en koude hapjes besteld. Voor groot en klein. Lekkere botjesvrije warme hapjes in een pan. Wraps en worst koud en het besmeerde stokbrood . Zeker voor herhaling vatbaar. Iedereen vond het lekker.

Geen borg en gratis bezorging. Wij zijn overtuigd. Dank je wel voor het heerlijke eten en de goede service.

LEUK!