Schapendonk

Overheerlijke warme en koude hapjes besteld. Voor groot en klein. Lekkere botjesvrije warme hapjes in een pan. Wraps en worst koud en het besmeerde stokbrood . Zeker voor herhaling vatbaar. Iedereen... Overheerlijke warme en koude hapjes besteld. Voor groot en klein. Lekkere botjesvrije warme hapjes in een pan. Wraps en worst koud en het besmeerde stokbrood . Zeker voor herhaling vatbaar. Iedereen vond het lekker.

Geen borg en gratis bezorging. Wij zijn overtuigd. Dank je wel voor het heerlijke eten en de goede service.

LEUK!

Han van der Laag

Prima verzorging van de bestelling. Goed en netjes verpakt. Smakelijke presentatie. Alle genodigden genoten. Sommigen vonden de hapjes te veel gekruid. Niet in alle ovenschaaltjes zaten kaartjes dat... Prima verzorging van de bestelling. Goed en netjes verpakt. Smakelijke presentatie. Alle genodigden genoten. Sommigen vonden de hapjes te veel gekruid. Niet in alle ovenschaaltjes zaten kaartjes dat deze in de oven voorverwarmd moesten worden.

DANK!

E. Slotboom

Ik was zeer aangenaam verrast. De hapjes smaakten verrukkelijk, ook de vegetarische hapjes waren prima. De levering was perfect, met een telefoontje vooraf wanneer het geleverd zou worden

De variatie van de hapjes en zeer zeker ook de afwerking. De kleintjes waren blij met de zoete extra’s in de doos.

THANKS!

Jeroen

Wat een fijne cateraar. Makkelijk bestellen en goede communicatie over de bestelling en de levering. Onze bestelling werd door een zeer vriendelijke chauffeur gebracht. Bij levering kregen we nog... Wat een fijne cateraar. Makkelijk bestellen en goede communicatie over de bestelling en de levering. Onze bestelling werd door een zeer vriendelijke chauffeur gebracht. Bij levering kregen we nog duidelijke informatie over het ophalen van de spullen. Tijdens de maaltijd genoten van de zeer mooi opgemaakte schaal. Mooi gepresenteerd en zeer lekker. Ook netjes geleverd binnen de op de site aangegeven tijd.

Makkelijke site

Jack

Heel erg lekker!

MERCI!

Ernest

Wat zijn wij onder de indruk !
Alles klopt
Hoeveelheid
Alles lijkt zoals op de foto
Aparte smaken heerlijk
Geweldige broodjes
Vriendelijk
Ziet er geweldig uit!

Uitstraling en bestelgemak

Janine

Uitstekende service en levering. We hebben heerlijk (en ruim voldoende) gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Verzorging, lekker en gevarieerde hapjes.

WORD GEWARDEERD!

Trinaut

Fantastisch! Heerlijk goede service! Topbroodjes

Uitstraling, smaken service goede webshop

Mirjam

De hapjes smaakte goed. Ik vond het alleen niet zo smakelijk dat er fruitvliegjes mee geleverd werden. Onder het plastic zagen wij namelijk drie fruitvliegjes tussen de broodjes doorlopen.

Communicatie

Reactie Hapjesschaal:

KWAMEN DE FRUITVLIEGJES OP HET HET FRUIT UIT BRABANT!? FRUIT EN FRUITVLIEGJES DAT ZAL ALTIJD EEN UITDAGING BLIJVEN.

Venneker

Mooi op tijd bezorgd. Hapjesschaal is eens iets anders en maakte mijn traktatie / feestje compleet !

Diverse keuzes (lunchbox 79 euro). Ik had 4 dagen vooraf per mail gevraagd of ze er 6 vegetarische broodjes in konden verwerken maar ik kreeg geen antwoord. Dus toen heb ik zelf was brie en losse... Diverse keuzes (lunchbox 79 euro). Ik had 4 dagen vooraf per mail gevraagd of ze er 6 vegetarische broodjes in konden verwerken maar ik kreeg geen antwoord. Dus toen heb ik zelf was brie en losse broodjes gekocht. Bij levering bleken er toch wat vegetarische dingen in de box te zitten. Als ze dat nou even hadden laten weten …

Gratis bezorgen vanaf 80 euro en daaronder kom je het bestelproces niet door.