Anja

Heerlijk, netjes geleverd, vriendelijk personeel, goede service

Tineke konings

De hapjes waren erg lekker en ook genoeg en op tijd geleverd

Erg lekker

Fan. Scheepers

Het buffet was alles wat beloofd was. Het was heerlijk, en meer dan genoeg. Ik kan het iedereen aanraden.

Ruim op tijd bezorgd en goed vers eten.

Renes

Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen, netjes optijd geleverd.

Wel jammer dat de schaal niet helemaal overeen komt met het geen wat op de website staat.
In dit geval...
Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen, netjes optijd geleverd.

In dit geval gekozen voor een hapjesschaal voor in de oven compleet (met balletjes, sate, hamburgerbroodjes en knoflook- en tomatenbrood) omdat alle kinderen dit eigenlijk wel lusten. Vervolgens is 1/4 deel van de schaal spare-ribs. Dat hebben de kinderen dus niet aangeraakt.
Ipv 10 hamburgers waren er 5 hamburgerbroodjes en 5 andere broodjes.

De broodjes mozzarella en hamburger waren erg lekker!

Duidelijke instructies wat er gedaan moet worden met de producten qua temperatuur en duur in de oven.
Het uitpakken van de doos was een feestje voor de kinderen met alle versiersels, snoepjes en confetti.

Reactie Hapjesschaal:

DANK U! DE WIJZIGING STOND AANGEGEVEN.

Carin van Beijsterveldt

Voortreffelijk!

Communicatie, bezorging en alles smaakte voortreffelijk.

Maas

Het was heel goed en heeft ons goed gesmaakt.lekkere

Lekkere broodjes

De wit

Alles goed verzorgd en compleet.

Goede producten. Alleen tip: spareribs waren te gekruid volgens mijn gasten.

De Nelemansjes

De bezorging was goed alles word netjes neergezet en uitgelegd en het eten was echt heel erg lekker zeker een aanrader

M Duijs

Super goede service en super lekker ..gasten waren zeer tevreden en wij ook dit houden wij er in

CHRISTA

Een uitstekende ervaring.

Prima service en heerlijke hapjes. Jammer dat er geen cocktailprikkers en servetten bij waren.