Heesbeen

We hebben genoten, alle hapjes waren erg lekker, de gasten hadden niks als lof

Zeer smakelijk, mooie presentatie(het oog wil ook wat)

LIEF!

Astrid Bentvelsen

De service en de hapjes waren helemaal perfect!

Het ziet er goed uit, het smaakt lekker!

BEDANKT!

Daltonschool De Vindplaats

We hebben heerlijk geluncht. We dachten ruim besteld te hebben, maar we hebben bijna alles op.

Presentatie en smaak waren heel mooi en lekker. Precies zoals op de afbeelding op internet!

Liesbeth Maagdenberg

De hapjes die wij besteld hebben zag er top uit, precies zoals op de foto. Het rook ontzettend lekker, we zeiden al als het net zo smaakt als het ruikt, dan hebben we top hapjes. De smaak van de... De hapjes die wij besteld hebben zag er top uit, precies zoals op de foto. Het rook ontzettend lekker, we zeiden al als het net zo smaakt als het ruikt, dan hebben we top hapjes. De smaak van de hapjes was ook erg lekker. Zeer smaakvol. Je wordt ook netjes op de hoogte gebracht maar ook gehouden omtrent je bestelling, dat vinden wij heel belangrijk. 1 klein puntje van verbetering, het zou wel fijn zijn om op de site de hoofdingredienten te vermelden (bijv. Dit is een schaal met kip, varkensvlees etc).

De looks, de hapjes (zeer smaakvol en gevarieerd), de snelle service.

DANK!

Verhallen

Super lekkere hapjes, ziet er altijd smakelijk uit, en de bezorging is ook altijd prima. Vooral het knoflookbrood valt hier altijd goed in de smaak.

Het opmaken van de schalen is al een feestje op zich. Zijn altijd op tijd met bezorging en je krijgt exht waar voor je geld

IRIS JIJ KUNT HET WETEN!

Bestseller

Heerlijke hapjes, ruime porties per persoon, super soepel en snel contact, alles mogelijk in overleg. Helemaal top!

Lekker, veel en voordelig!

LEUKE OPDRACHT!

R van Hartskamp

Bijna alles (smaak , bezorging ) prima .Alleen zou u duidelijker moeten aangeven wat 'normaal' is en wat 'vegetarisch'en wat evt nog verwarmd kan/moet worden.

smaak perfect , opmaak van de schalen ook prima

Denise Pelzers

Iedereen vond het eten erg lekker. Goede service, niet duur en goed eten!

Veel variatie, heerlijke smaken

I

Super

Goede service

H jansen

Hapjes waren lekker en hebben zeker gesmaakt
Persoonlijk vond ik het tomatenbrood en knoflookbrood erg zout (topping)

Lekker en smakelijk
Goede bezorging