Katja

Geweldig!
Prima afspraken en heerlijke hapjes!
Dit was voor mij de eerste maar zeker niet de laatste keer!
Iedereen heeft genoten!

Alle koude hapjes zitten in kleinere bakjes.
Na het eten heb ik deze verdeeld over de tafels en (bijna) alles was op! Heel gevarieerd en echt super lekker - vooral de kip

Joyce Donders

Weer zeer tevreden, alles netjes geregeld tot in de puntjes.
Het is veel, lekker, en makkelijk voor een feestje, en je kan altijd je bestelling nog aanpassen dus dat is ook zeer netjes. Weer zeer tevreden, alles netjes geregeld tot in de puntjes.
Heb veel complimenten gehad van de mensen op het feest.

Vriendelijke klantenservice, heel erg lekker eten.

SYBeautyworld

Hij was heerlijk. Veelzijdig en vers. Het brood was ook heel lekker maar in verhouding wat veel.

Verse smaakvolle ingrediënten.

Linda Brouwers

De vegetarische hapjes waren leuk verpakt en gezellig gepresenteerd. Ze smaakten ook nog eens heerlijk! We waren erg tevreden met deze heerlijke hapjes en gasten vonden het erg lekker!

Mooie presentatie, goed van smaak

Nikki

Heel lekker eten en goede service en verzending

v rens

Zeer goede service ze houden je van begin tot eind op de hoogte. de broodjes werden keurig op tijd bezorgd en de spullen werden weer keurig opgehaald. ik hoefde niet eens thuis te blijven gewoon... Zeer goede service ze houden je van begin tot eind op de hoogte. de broodjes werden keurig op tijd bezorgd en de spullen werden weer keurig opgehaald. ik hoefde niet eens thuis te blijven gewoon buiten zetten. de broodjes waren over heerlijk. top

op de hoogte houden van status

Damen

Heerlijk eten weer

Mooi ingepakt, thuisbezorgd

Judy van Dorst

Waren heerlijke hapjes, iedereen was zeer tevreden. Zoals meestal het geval is teveel maar was maar minimaal. Beter teveel dan te weinig. Mooi op tijd geleverd ook. Zeer vriendelijke jongen die het... Waren heerlijke hapjes, iedereen was zeer tevreden. Zoals meestal het geval is teveel maar was maar minimaal. Beter teveel dan te weinig. Mooi op tijd geleverd ook. Zeer vriendelijke jongen die het leverde.

Hoeft niet in de koelkast. Heel fijn

van Staveren

Ziet er goed verzorgd uit. We hebben er van genoten.

Communicatie en gratis bezorgen.

Alice

Aantrekkelijk opgediend, feestelijk, kan zo op tafel. Op kamertemperatuur. Iedereen vond het lekker