Hanneke van Gils

De service was prima. Op tijd geleverd. Gezellig hoe het in de krat verpakt was. Leuk de stellage erbij.
Broodjes waren heel lekker en was voldoende.

-gezellig verpakt
-diversiteit in broodjes
-prima smaak

Betty Verbeek

De hapjes waren uitstekend verzorgd, echter waren ze anders dan vorig jaar. Toen waren de hapjes ook in aparte bakjes gedaan Maar dit zal wel met het oog op het milieu gedaan zijn. Alhoewel het nu... De hapjes waren uitstekend verzorgd, echter waren ze anders dan vorig jaar. Toen waren de hapjes ook in aparte bakjes gedaan Maar dit zal wel met het oog op het milieu gedaan zijn. Alhoewel het nu in grote plastic schalen zit.

De service.

Stevens

Nette service, lekkere hapjes

Op tijd geleverd en opgehaald zonder omkijken
Lekker hapjes
Veel keuze

Partou kinderopvang

Top!

Lekker, gevarieerd

Roos

Geweldig

Mooi op tijd. Mooie schalen en goed kwaliteit

Roos Claassen-Jacobs

Geweldig en heerlijk!!!!!!!

Veel smaak, veel variatie en erg lekker!

Femke bol

Heerlijk! Lekker stevig gekruid met verassende smaken, zeer vriendelijke service. Reageren op al je vragen.

Vriendelijk , lekker, veel, uitstraling, prijs

Mw. Vd Vondevoort

Heel vaak besteld bij Hapjesschaal afgelopen jaren. Afgelopen weekend kip shoarma besteld. Keurig verzorgd maar zo zout dat iedere gast na 1 wrap niet meer wilde. In de schaal zat veel aangekoekte... Heel vaak besteld bij Hapjesschaal afgelopen jaren. Afgelopen weekend kip shoarma besteld. Keurig verzorgd maar zo zout dat iedere gast na 1 wrap niet meer wilde. In de schaal zat veel aangekoekte Kruiden en het leek erop dat de kruiden niet goed waren vermengd met de kip of dat er veel te veel in deze portie was terecht gekomen. Vandaag daarom gebeld maar mijn klacht werd niet begrepen. Meneer ging meteen in de verdediging en hij gaf aan dat het altijd zout is. Ik gaf aan dat ik denk dat er teveel kruiden in deze portie zaten of mogelijk niet goed vermengd is geweest. Mijn intentie was om het aan te geven want ben altijd zeer tevreden geweest. Vanwege de manier hoe hij op mij reageerde was dit de laatste bestelling geweest. Jammer !

Het ziet er altijd zeer verzorgd uit.
Keurig geleverd
Vriendelijke bezorger

Reactie Hapjesschaal:

shoarma is inderdaad redelijk zout. dat is chips ook! de reden dat we iets gepikeerd waren is terecht.
u wilde ons verantwoordelijk stellen voor uw gasten die allen een hoge bloeddruk probleem hebben.
we zouden in dat geval geen shoarma bestellen.
we kunnen echter het product niet aanpassen we verkopen het vaak en ook aan dezelfde klanten.
jammer dat u ook de telefoon erop gooide omdat u niet het antwoord kreeg dat u graag zou willen.

Adrie en Renate

De hapjes waren handig te bestellen en na bestelling ook duidelijke informatie. De hapjes waren lekken en ook meer dan voldoende voor de gasten.

Gemakkelijk te bestellen - duidelijke info na bestelling - tijdige bezorging - lekker - gemakkelijk

LEUK!

Bollen

Briljant concept! Goed eten, wordt voor je klaargezet en de volgende dag wordt de tijdelijke inventaris opgehaald. iedereen schept 2x op.

Perfecte communicatie! Uitleg over het eten, bezorgen, betalen en ophalen. Super handig dat je bij levering betaalt en via sms op de hoogte wordt gehouden.

DANK!