Katja Landeweerd

Ruim gevulde schaal met heerlijke hapjes (wij hebben er met 4 personen van gegeten en dat was ruim voldoende). Veel diversiteit. Uitblinkers waren de sateetjes. Goed verpakt en ziet er presentabel... Ruim gevulde schaal met heerlijke hapjes (wij hebben er met 4 personen van gegeten en dat was ruim voldoende). Veel diversiteit. Uitblinkers waren de sateetjes. Goed verpakt en ziet er presentabel uit.

Heerlijke hapjes. Mooie presentatie

Stade advies bv

In een woord geweldig!

Makkelijk, lekker, goed verzorgd.

Yvette

Het zag er fantastisch uit en zo smaakte het gelukkig ook!!

Flexibel, heel fijn dat op een korte termijn een volledig halal buffet mogelijk was

Kees

Goed verzorgd, heel smakelijk.
Aflevering prima binnen de aangegeven tijd

Maxime Jongbloed-Bruggeman

Mijn ervaring was prettig

Het is veel en het zijn lekkere hapjes, wel is een tip voor jullie om voortaan bij de hapjes een kaartje te zetten met wat het precies is.

LEUK!

A. de Groot

Zeer goed bevallen!

Smaak was uitstekend, goede variatie.

ONS OOK!

Familie Emons

Super!

Heerlijk eten, meer dan voldoende, bestelling geheel volgens afspraak en in juiste tijdvak geleverd. Vriendelijke dame die kwam bezorgen!

DANK!

Silvia uit Rijswijk

Heerlijke hapjes hebben we laten bezorgen op het vakantiepark de katjeskelder. Prima geregeld met duidelijke afspraken, de broodjes zijn hemels en ook het zoute brood

Duidelijke afspraken die ze nakomen . Vers en uitstraling

Trisor

Bezorging bij een ander adres is niet aan te bevelen. Heb bestelling geplaatst en heb de levering niet gekregen omdat ik wat later op de bestemming was.
Wij hadden wel een late bezorging...
Wij hadden wel een late bezorging gevraagd.
Zo heb je geen hapjes en wel betaald.

beste janny spies.
nee bezorgen niet in de avond
nee u was niet aanwezig op uw adres
nee we konden u niet bereiken
nee dan heb je ook geen hapjes
en ja we hebben er 160 km voor...
beste janny spies.
nee bezorgen niet in de avond
nee u was niet aanwezig op uw adres
nee we konden u niet bereiken
nee dan heb je ook geen hapjes
en ja we hebben er 160 km voor gereden.
we hebben zelf maar onze buren uitgenodigd om de trouwens heerlijke hapjes op te eten!
DANK!

Monique

Goede service. Levering binnen aangegeven tijdsvak. Alles prima in orde. We hadden de wraps met shoarma en saté. De shoarma was aan de zoute kant. De saté was erg lekker.

Komen afspraken na. Goede prijs kwaliteit verhouding.