Koorn

Zeer goed

Snelle levering en het juiste omschreven product en niet duur.

Hans Beers

Snelle levering, duidelijke communicatie

G.Eijgenraam

Snelle service dinsdag besteld en donderdag in huis

De snelle levering

Ronald van Meurs

Goede service, product in eerste instantie niet zoals verwacht, uitstekend opgelost door HWC!

Vertrouwen in de klant

Wilma

Wij waren heel erg tevreden. We hadden een adapter gekocht, die helaas toch niet geschikt bleek voor onze computer omdat de aansluiting net iets anders was. HardwareCity heeft meteen een andere... Wij waren heel erg tevreden. We hadden een adapter gekocht, die helaas toch niet geschikt bleek voor onze computer omdat de aansluiting net iets anders was. HardwareCity heeft meteen een andere adapter op de post gedaan. Die wel precies paste.
Bijzonder fijn geholpen.

Ze helpen je heel snel en fijn.

Heinze

Correcte en snelle levering van het bestelde item.

Betrouwbaar bestellen

Hendrik Bijlsma

Prima , verkeerde levering werd snel en keurig opgelost

Snel geleverd

Ronald van Duin

Goede en snelle afhandeling.
Met instructie filmpje was toetsenbord snel geplaatst

duidelijke website en goede instructies

Paul

Zeer snelle levering binnen 12 uur. Helaas was de plug van de adapter te dun. Ze hebben direct onderzocht hoe dit probleem opgelost zou kunnen worden. Tot een mailtje in het weekend en een... Zeer snelle levering binnen 12 uur. Helaas was de plug van de adapter te dun. Ze hebben direct onderzocht hoe dit probleem opgelost zou kunnen worden. Tot een mailtje in het weekend en een telefoontje om door te geven dat de bewust plug door hen niet geleverd kon worden.

SNEL REAGEREN EN GOED INFORMEREN

Peter D

Na de bestelling kwam er geen melding van PostNl. Na contact te hebben gezocht met HardwareCity is dit direct geregeld en ontving ik het pakje. Helaas herkende onze laptop het systeem niet. Direct... Na de bestelling kwam er geen melding van PostNl. Na contact te hebben gezocht met HardwareCity is dit direct geregeld en ontving ik het pakje. Helaas herkende onze laptop het systeem niet. Direct weer contact gezocht met HardwareCity. Direct werd er een nieuw exemplaar gestuurd, die we de volgende dag alweer ontvingen.
We zijn zeer tevreden over de snelle reactie na het contact. Een foutje maakt iedereen wel eens maar was goed hersteld.

Snelle reactie en goede service