Rico

Lader besteld voor laptop, was snel geleverd en goed verpakt. Product is prima

Schouten

Snelle levering, prima product

uitstekende docuentatie

Leo

Levering was goed en snel. De prijs was ook voordelig

Prijs

Laurens

Snelle levering en goede service. Nee het bestellen van een nieuwe adapter (laptop) werd ik gebeld of ik het snoer van stopcontact naar de adapter nog nodig had.
Meedenkend personeel zorgt dat...
Meedenkend personeel zorgt dat de klanten terug komen.

Vriendelijk en meedenkend personeel.

partikulier

Eerste keer iets besteld en ik moet zeggen super houden zo

snelle levering

nvt

Uitstekend goed

helder in communicatie

andy

alles

Hubo Jean-Paul

Fantastisch. De eerste ervaring verliep wat stroef. Uiteindelijk hebben zij hun beste beentje voorgezet. Het, in België onvindbaar artikel, werd mij snel en goed verpakt geleverd. Blijkt dus een... Fantastisch. De eerste ervaring verliep wat stroef. Uiteindelijk hebben zij hun beste beentje voorgezet. Het, in België onvindbaar artikel, werd mij snel en goed verpakt geleverd. Blijkt dus een echte aanrader te zijn. Wanneer ik terug iets nodig heb staan zij op de eerste plaats om mijn bestelling te noteren.

Doen echt heel veel moeite om de klant vooruit te helpen. Er was een misverstand, in de hand gewerkt door de bankinstellingen die niet goed samenwerken, alles werd PERFECT opgelost

JL

Top

Eliza Tatulescu

Goede.

Professionaliteit en snelle levering.