Harrie

Goed ,bestselling op tijd afgeleverd

Snel

Johan de Haan

Klasse service!

Vliegensvlug geleverd, ruim assortiment, goede klantenservice en schappelijke prijzen

Buddhi Maningamuwa Disawage

Geel slecht. Ik was bestelling gedaan hp lap top batterij jullie zeg dat is original maar Als Ik intelitatie dan ik krijg brief dat is niet origineel

Reactie HardwareCity.nl:

Hallo Buddhi,
Hallo Buddhi,
Wij verkopen zowel originele als replacement onderdelen. Vervelend dat u een replacement onderdeel heeft ontvangen in plaats van het door u bestelde originele onderdeel. Indien u contact opneemt met onze klantenservice, zullen wij deze fout gelijk rechtzetten. U ontvangt dan een retourlabel per mail, zodat u het verkeerd verzonden onderdeel op onze kosten kunt retourneren. Uiteraard zullen wij het originele onderdeel ook op onze kosten nasturen. Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 11:00 tot 19.00 uur op telefoonnummer 0850608530
Mvg,
Team HardwareCity

Bep Treffers

Na ons telefoon gesprek,goed geholpen .

Het leveren van de adapter was een schot in de roos.

D&M solutions

Geen problemen

Netjes op tijd en snel geleverd

Johan

Zeer goed

Correct en snel

UniGroove

Vervangende batterij voor mijn laptop gekocht

Ik kon de batterij ook zelf in China bestellen, maar dat zou minimaal 10 dagen duren. Bij Hardwarecity was het product op voorraad tegen een schappelijke prijs, dus besteld en de volgende ochtend al... Ik kon de batterij ook zelf in China bestellen, maar dat zou minimaal 10 dagen duren. Bij Hardwarecity was het product op voorraad tegen een schappelijke prijs, dus besteld en de volgende ochtend al in huis.

Karel

Bestelproces verliep zeer soepel en de volgende dag had ik de bestelling in huis.

Snelheid en prijs

K Smouts

Eerste keer

Van hun woord. Groot gamma.

wolters

snelle levering