Johan

Degelijke kwaliteit en snelle verzending.

Snelle verzending en producten op model en serie.

Eco Electronics

Eerste bestelling en goed bevallen

snelle service bij bestelling en goed verpakt

Jo

Zeer nette service!

Snel contact om voor info te vragen. Correcte behandeling.

Freddy

Prima ervaring

Razendsnelle levering

Ercotan

Na bestelling krijg ik melding dat zo gauw mijn bestelling op de post gaat ik een melding krijg over de bezorging.
Na een week ga ik bellen en blijkt mij bestelling op backorder te liggen. mij wordt beloofd dat communicatie verbeterd wordt. na een week ga ik bellen dat er geen contact met mij is opgenomen. en hoe e.e.a. wordt opgelost. Er wordt nu adequaat gehandeld en ik krijg op korte termijn mijn bestelling. Niet het orgineel wat ik had besteld maar een equivalent. goed opgelost. Communicatie is dus beroert

weet ik niet

Reactie HardwareCity.nl:

LS,
LS,
Het is inderdaad misgegaan met uw order, waarvoor onze welgemeende excuses. Wij verzenden 99% van de orders direct dezelfde of eerstvolgende werkdag. In uw geval was er sprake van een fout in onze voorraadadministratie. Normaal bellen wij hier direct achteraan, bij u is dat helaas per ongeluk achterwege gebleven. Daarnaast vernemen wij nu via deze review dat het ontvangen product uiteindelijk ook niet conform hetgeen was wat u besteld had. Uiteraard kunt u het geleverde product nog steeds op onze kosten retourneren en het geld terugkrijgen. Indien u dat wenst, graag contact opnemen met onze klantenservice.
HardwareCity.nl

KS

Very good service. Excellent seller.

Rapidity, no cost for post and packaging

erwIT

Uitstekend, snelle levering.

Eenvoudig bestellen & betalen. Levering volgende dag reeds.

Willem Van der Voort

Snel en efficiënt, product was van het juiste type, en kon geïnstalleerd worden in de computer, geen enkel probleem

Grote keuze aan vervangproducten

Global Capital Company B.V.

Aankoop computer supplies

Snelle juiste levering