A van den Berg

Ik was op zoek naar een bepaald type accu voor een Asus laptop. Ik had er een gevonden op de site van Hardwarecity. Om zeker te zijn dat ik de juiste keuze had gemaakt heb ik de service-afdeling... Ik was op zoek naar een bepaald type accu voor een Asus laptop. Ik had er een gevonden op de site van Hardwarecity. Om zeker te zijn dat ik de juiste keuze had gemaakt heb ik de service-afdeling gebeld. Ik werd uitstekend geholpen en kreeg via de mail een link, verwijzend naar de accu.

Klantvriendelijk, technisch op de hoogte en behulpzaam

Rob Vonk

Een oplader besteld 19.5 v aangekomen bleek de plug die erop zat niet te passen op de TV. Ik dacht 19.5 v is een soort plug. Maar elke fabrikant maakt een ander soort plug. Bleek later ik had het... Een oplader besteld 19.5 v aangekomen bleek de plug die erop zat niet te passen op de TV. Ik dacht 19.5 v is een soort plug. Maar elke fabrikant maakt een ander soort plug. Bleek later ik had het verkeerde model besteld.

Door te informeren of alles goed werkt binnen de korste keren een nieuw apparaat met de goede aansluiting

Martin

Het zijn de wat exotische dingen die ze gewoon op voorraad hebben (en dus de volgende dag in huis). Geen namaak, maar eerlijke vervangsonderdelen (niet proberen een Sony te leveren die geen Sony... Het zijn de wat exotische dingen die ze gewoon op voorraad hebben (en dus de volgende dag in huis). Geen namaak, maar eerlijke vervangsonderdelen (niet proberen een Sony te leveren die geen Sony is). Wat echt heel goed is is de site. Zoeken op iets gaat makkelijk. Er zit dan ook veel werk in het uitgebreid beschrijven van de componenten en er worden extra tips gegeven. (Dit is voor apparaat A, maar je kan het ook voor apparaat B gebruiken. Dat betekent dat er iemand aandacht aan besteed heeft.)

frans goddijn

En hele goede ervaring en een top servis

Handeld heel snel en netjes af mogen veel mog een voorbeeld aan nemen

Bart België

Prima, snel, correct en

ruim aanbod en kwaliteit voor een eerlijke prijs

Particulier

RoosCopywriting

Ruim aanbod

Hobby ict'er

Duidelijk en snel

Duidelijke beschrijvingen op de site voor de onderdelen

Prive

Kwam er op de website Niet uit omdathet item er niet bij stond. Via de mail een alternatief aan gereikt gekregen wAt goed functioneert.

Heldere website, en goed advies.