Hans

Een aanrader

Snelle levering, goede prijs en duidelijk webshop

Jeroen

SDV

Adapter met netsnoer besteld ivm vervanging van een tv adapter die stuk was.

Adapter met netsnoer besteld ivm vervanging van een tv adapter die stuk was.

Adapter is snel aangegeven maar helaas door verkeerde levering door leverancier was het netsnoer niet de juiste (geen NL stekker).

Dit is heel snel opgelost door dezelfde dag nog de juiste netsnoer te verzenden.

Top service met een mooie prijs!

Goede prijs/kwaliteit en dienstverlening

Stichting de Wegeijzer

Snelle levering tegen redelijke prijs

Artikel voldoet aan de verwachting

Jiren

Correcte beschrijving van product. Makkelijk te vinden op basis van P/N.

Vlot te vinden op site adhv partnummers en super snelle levering! Zelfs in Corona tijden!

Willem

Prima ervaring komen na wat ze zeggen.

Prima product en snelle levering

Goncalo Gomes

Good service. Order was received as requested and within define times

Reliable

Bos

Onduidelijk dat product niet nieuw is.

Tijdige en duidelijke levering

Reactie HardwareCity.nl:

Vervelend dat u een beschadigd onderdeel heeft ontvangen. Wij verkopen vrijwel uitsluitend nieuwe onderdelen. Zo uit het hoofd hebben wij 2 of 3 refurbished artikelen, maar bij die producten staat... Vervelend dat u een beschadigd onderdeel heeft ontvangen. Wij verkopen vrijwel uitsluitend nieuwe onderdelen. Zo uit het hoofd hebben wij 2 of 3 refurbished artikelen, maar bij die producten staat dit uitdrukkelijk vermeld. Het kan dus niet anders of de door u bestelde LCD kabel is om een of andere reden beschadigd geraakt. Uiteraard ruilen wij het artikel met alle plezier voor u om,
Team HardwareCity

Prive

Mijn eerste ervaring met HardwareCity.nl is een 5 sterren ervaring!

goede zoek robot, duidelijke omschrijving van het product, correcte prijs en artikel respectvol verpakt en afgeleverd door post nl.

D.L

Zeer tevreden

Oplader laptop kapot. Was bijna nergens te vinden, of met lange levertijd. Maar HardwareCity.nl had hem. En volgende werkdag in huis.