Thierrydd

Goed product en vlotte levering

Bizzel

Snelle levering correct product

Koenraad Backaert

Zeer fijne ervaring!

Goede en vriendelijkecommunicatie
Levering op zaterdag

FJ

Ik ben terug gebeld na een mislukte poging van me zelf, ik had gebeld om info te vragen over het produkt dat ik wou online kopen, Wat ik heel tof vond. Goed geholpen via telefoongesprek

Goede hulp bij het uitzoeken van het produkt die ik zocht. Zeer interessante prijs. Super snelle levering, volgende dag geleverd in mij ophaalpunt in Belgïe.

Danny

frank

Positief, vlotte levering

vlotte levering, correct

Benny

Keurig en snel geleverd,heb alleen twijfel over vermelde langere uithoudingsvermogen,ook veel lichter in gewicht

goeie en duidelijke productfoto's

Eddy

Op 25 september ll. heb ik een toetsenbord van 56,72 euro op mijn kosten teruggestuurd(was verkeerd besteld).
na 14 dagen heb ik telefonisch contact gehad met de firma Hardware City.
een...
na 14 dagen heb ik telefonisch contact gehad met de firma Hardware City.
een allesbehalve vriendelijk persoon beloofde mij dat het bedrag van 56,72 euro klaar lag om terug te betalen en dat ik niet meer hoefde te bellen en dat ik geduld moest hebben....
uiteindelijk, na 6 weken ,heb ik PayPal moeten inschakelen om mijn geld terug te krijgen.
deze kwestie heeft mij uren tijd gekost, om nog maar niet te spreken over de stress.

goed assortiment

Jan Siebrecht, ICT Draaikom, Huizen.

Beste prijs voor dit standaard artikel, fijn snel geleverd en aan de deur afgeleverd, wat wil een repairshop medewerker nog meer?!

Goed en duidelijk op internet-beeld herkenbaar.