Wim

Makkelijk en snel.

Snelle verzending.

Iom selck rudi

Was aangenaam verast Door snelheid van levering. Heb wel een mail verzonden om mijn factuur te voorzien van btw nr waarop ik nog wacht

Zal zeker nu eerst bij jullie kijken als ik materiaal nodig heb

DMJTH van Well

Goeie service,

Goeie service,

Snel geleverd, jammer genoeg wordt er geadverteerd met afbeeldingen van originele laders van Sony in mijn geval en zo staat het ook beschreven maar wordt er een gestuurd die niet origineel is.

Werkt verder goee, maar deze had ik ook ergens anders goedkoper kunnen bestellen.

Dat is niet echt netjes

De afspraken kwa levering zijn netjes na gekomen

Pieterse

Zeer goede ervaring met de eerste keer bij u bestellen. Het enige wat ik miste is een instructie qua laptopinatallatie

Zeer snelle levering. Daarnaast was de accu goed beschermd en compact verpakt

Diana

Goed bedrijf

Snelle service

Ronald Meijer

Levering conform afspraken gedaan. Prima dus!

Prima website waarop duidelijk staat vermeld om welk artikel het gaat. Ook een goede prijs.

Iris

Ruime keuze aan producten, ook voor een goede prijs en snelle levering. Erg positief over dit bedrijf! Zal er zeker nog een keer iets kopen indien ik iets nodig heb.

Snelle levering, veel verschillende merken op voorraad

nb

Gewoon snel en goed

duidelijke website en snelle levering

A de Graaf

Zeer tevreden

Dacht dat ik een verkeerde levering had ontvangen. Ben zeer vriendelijk te woord gestaan en alles is goed opgepakt. Zoals afgesproken belde ze einde van de dag om te vragen of de juiste bestelling... Dacht dat ik een verkeerde levering had ontvangen. Ben zeer vriendelijk te woord gestaan en alles is goed opgepakt. Zoals afgesproken belde ze einde van de dag om te vragen of de juiste bestelling binnen was. Maar alles kwam uiteindelijk, dezelfde dag, goed binnen.

Gj.bonnema

Gewoon op tijd geleverd de onderdeel top