Radj

Goed prijs ok

Vandaag bestel morgen in huis .

Ingrid

Zeer klantvriendelijk

Servicegericht!! Persoonlijk.

m van der vorst

Goede ervaring

goed mailverkeer

Vlaardingen

FLEXIBEL in meedenken en afstemming met productkeuze op de website en mogelijkheid om nog een extra order te plaatsen en meegestuurd te krijgen met dezelfde zending.

CHECK & BEGELEIDING tijdens verzendproces waar gecontroleerd werd of het correct was dat er twee producten besteld waren van bijna hetzelfde type.

deley patrick

Alles vlot verlopen , goede kwaliteit aan scherpe prijzen

prijs kwaliteit

Vanderplancke Rudy

Heel rap mijn computer batterij gevonden en zeer snel bediend geweest.

op de hoogte gehouden geweest van de service.

Miklos szabo

Prima!!!

Correct, snel, goede prijs

A Postma

Bedankt voor mn accu, supersnel bezorgd.

Snelle handeling

Verzonden: donderdag 16 mei 2019 15:42
Aan: roland.beirnaert@telenet.be
Onderwerp: [SPAM] RE: Contact via website formulier

Beste,

Helaas hebben wij de door u benodigde A32-K93 niet. Het enige wat wij u helaas kunnen bieden is u een retourlabel sturen waarmee u de accu kosteloos kunt retourneren, zodat wij het geld terug kunnen boeken.

Henk David van der Heide
HardwareCity.nl

Spijts meerdere mails en telefoon, waar de medewerker, vermoedelijk Henk David, stellig beloofde dat het in orde zou komen, moet ik tot mijn grote teleurstelling meedelen dat ik nog nooit een dergelijke, zeer slechte, ervaring heb meegemaakt. Er wordt zelfs niet gereageerd spijts mijn vraag naar een reactie. Hoe is dat mogelijk.
Jammer dat ik het langs deze weg moet meedelen. Mag ik toch nog een reactie verwachten?
Met beleefde groeten.
Roland Beirnaert GSM : Belgie 0473 41 82 16

Geachte Jort Kiestra

Zoals reeds gemeld is het pakketje (de accu) op woensdag 12 juni aangeleverd bij Boetiek Snoepy waar ze het hebben gescand
met de mededeling dat het nog...
Geachte Jort Kiestra

met de mededeling dat het nog dezelfde namiddag zou opgehaald worden door UPS.
Ik heb zonet mijn bankgegevens geraadpleegd en moet vaststellen dat , het door u beloofd, bedrag nog niet is geretourneerd
Moet ik nog wat geduld hebben en komt het ,ook door u beloofd, in orde?
Daarna kan ik de in te vullen beoordeling over HardwareCity evalueren.
Graag uw reactie, met dank bij voorbaat.

Vriendelijke groeten,

Roland Beirnaert

Heel sterk punt is: dat er zelfs op alle mogelijke manieren niet wordt gereageerd voor een antwoord.
Hopelijk komt het toch nog in orde. Het pakje ligt klaar

Willem Smit

Uitstekende site. Snel antwoord op een mogelijk probleem met een vrij nieuwe TV. Alle stappen verliepen daarna perfect.
Het bestelde product werd keurig verpakt en zeer snel geleverd.

Men heeft meegedacht om een probleem te helpen oplossen. Er is daarbij een goed voorstel gedaan. Een adapter van een bekende TV fabrikant bleek uiteindelijk al na 2 jaar defect. De TV bleek... Men heeft meegedacht om een probleem te helpen oplossen. Er is daarbij een goed voorstel gedaan. Een adapter van een bekende TV fabrikant bleek uiteindelijk al na 2 jaar defect. De TV bleek gelukkig in orde. Een vervangende adapter heeft het probleem verholpen.