Bart

Perfect, snelle levering

de meulenaere Peter

Prima service aan correcte prijs.

Snelle en vlotte levering

P.Serlier

Ik kocht een toetsenbord om mijn lenovo te repareren, maar door mijn eigen fout heb ik de verkeerde.
Hardwarecity reageert niet op mijn mail dus zit ik nu met iets waar ik niks aan heb. beetje hulp zou wel handig zijn. we kunnen allemaal wel iets verkeerd doen.

snelle levering

Vanbever

Snel en vriendelijk antwoord.

Bas Broers

Tijdige levering en monitor is in nagenoeg nieuwstaat afgeleverd. Zeer scherpe prijs.

Scherpe prijs, goede verpakking.

Lisa

Tevreden over het ontvangen product

Makkelijk bestelproces, snelle levering

Marc Faes

Toetsenbord besteld voor Toshiba laptop. Bestelling correct op tijd geleverd. Bij installatie bleken een paar toetsen niet te werken. Telefonisch contact opgenomen en het probleem uitgelegd. Zonder... Toetsenbord besteld voor Toshiba laptop. Bestelling correct op tijd geleverd. Bij installatie bleken een paar toetsen niet te werken. Telefonisch contact opgenomen en het probleem uitgelegd. Zonder probleem werd er een nieuw opgestuurd, dat intussen is geplaatst en perfect werkt. Het defecte moest ik zelfs niet terugsturen. Zeer goede service noem in dat. Top bedrijf wat mij betreft.

Uitgebreide voorraad artikelen. Kom zeker terug voor dit soort materialen.

John

Goed!

Levering van het juiste product. Vandaag besteld had het de andere dag in huis.

Henk Vegter

Duidelijke website en concurrerende prijsstelling.

Nette en snelle levering zonder verzendkosten.

Yves Hoes

Uitstekende service