jan d

Zeer tevreden

goede voorlichting

NICK

Eerste maal besteld en zeker geen spijt van. Top service!

Stock.
Snelheid van levering.
Opvolging via mail.

Danny D.

Lekker snel en de volgende dag geleverd

De snelheid van leveren en de geleverde voorraad van een accu van een 11 jaar oude laptop

Lisa

Goede ervaring bij bestelling van een klein onderdeel voor mijn laptop.

Snelle levering.
Netjes verpakt.

Marc Pieterse

Juiste accu toegestuurd (ander bedrijf stuurde verkeerde) ! Snelle afhandeling en goede projs.

Makkelijke navigatie, snel juiste product gevonden.

Gerard

Adapter voor de tv

Goede service
Snel met opnemen van de telefoon
Geen lange wacht tijd
Klantvriendelijk
Hele snelle levering
Helemaal top
Mvgr Gerard van Es

Freddy Neirynck

Ik was op zoek naar een MSI Gaming laptop azerty toetsenbord. het moest een Belgisch azerty toetsenbord zijn en bij jullie heb ik deze gevonden en besteld , na ontvangst onmiddellijk geïnstalleerd... Ik was op zoek naar een MSI Gaming laptop azerty toetsenbord. het moest een Belgisch azerty toetsenbord zijn en bij jullie heb ik deze gevonden en besteld , na ontvangst onmiddellijk geïnstalleerd en alles werkt zoals het moet zijn.
dank jewel.

Mooie en duidelijke site met veel filters om toch het juiste product te vinden .

Chriben

Ze hebben het uiteindelijk nog beschikbaar gekregen, waarvoor dank. Heeft wat geduurd voor het beschikbaar was, maar is zeker niet de fout van hardwarecity.nl, was nergens meer leverbaar.
Ze hebben het uiteindelijk nog beschikbaar gekregen, waarvoor dank.
Daarna zeer snelle levering, goede service.

Maken beloftes waar, kwaliteit en goede service.

Frida

Vlot en correct

Hein

Prima snel geleverd en prima verpakt