Reinier

Goed, doen wat ze beloven.

Zeer snelle levering. Ruime sortering. Nuttige informatie bij product.

nvt

Goede ervaring betreffende site/prijs en levertijd

prijs

D.Heg

Goede website. Snel gevonden product. Snelle levering.

Het snel vinden van een product.

Alberto Sebellin ASeb design

Just got the battery for my Toshiba good price and top quality

Original spare parts

Henk

Oplader besteld, deze paste alleen niet in de Medion laptop.
Oplader besteld, deze paste alleen niet in de Medion laptop.
Gebeld dat dit niet paste en dit moest dan in dc-jack zitten aangezien dezelfde oplader veel vaker voor dit model was verkocht. Afgesproken dat ik hier achteraan zou gaan.
Binnen een half uur werd ik terug gebeld en werd mij gezegd dat het een productie fout moest zijn en dat ik direct een andere lader toegestuurd zou krijgen.
Volgende dag, netjes een nieuwe lader binnen gekregen.

In mijn beleving een bijzonder goede eigenschap dat een bedrijf een "fout" ( waar zij zelf ook niets aan kunnen doen) toegeven.

Nette terug koppeling, snelle reactie.

Mlu

Prettig

Goed bereikbaar voor advies en klantgericht in het oplossen van in mijn geval een dubbele bestelling.

sylvia

snelle levering!

Lieke

Het was gemakkelijk om iets te bestellen. En toen ik niet meteen mijn bestelbewijs kreeg, na een mailtje kreeg ik hem alsnog. Goede service en de laptop oplader die ik had besteld kwam op tijd aan.... Het was gemakkelijk om iets te bestellen. En toen ik niet meteen mijn bestelbewijs kreeg, na een mailtje kreeg ik hem alsnog. Goede service en de laptop oplader die ik had besteld kwam op tijd aan. En werkt goed.