CM

Accu goedkoop gevonden, snel geleverd, goed verpakt. Website een beetje ouderwets maar werkt naar behoren. Accu had wel minder capaciteit dan op de site was vermeld.

Snelle levering, goede verpakking!

Eva

Snelle verzending en de accu is prima.

Snelle verzending, originele producten

my pc utrecht

Top bedrijf duidelijk in wat ze doen

Goede service ook met de retouren

Marinus

Goede service en zeer snelle levering

gedegen kennis van zaken en weet waarover ze praten

S.F Satoer

Afgelopen week is er koffie over mijn toetsenbord gekomen van mijn Lenovo Ideapad. Na het schoonmaken bleek de spatiebalk het niet meer te doen. Na wat zoekwerk kwam ik een vervangbaar touchpad... Afgelopen week is er koffie over mijn toetsenbord gekomen van mijn Lenovo Ideapad. Na het schoonmaken bleek de spatiebalk het niet meer te doen. Na wat zoekwerk kwam ik een vervangbaar touchpad tegen voor mijn laptop. Het probleem was echter dat het product niet naar Nederland werd verzonden. Even later kwam ik via HardwareCity ook een touchpad tegen maar wel met enige twijfel of deze ook voor mijn laptop geschikt was. Na telefonisch contact te hebben gehad met HardwareCity konden zij mij garanderen dat deze touchpad geschikt is. Dezelfde dag heb ik de touchpad besteld en kreeg ik die ook daadwerkelijk de volgende dag binnen. Na installatie bleek dat deze touchpad voor mijn laptop geschikt is anders zou ik deze review geschreven hebben ''zonder'' spaties ertussen.

Kortom, ik ben dik tevreden

Eerlijke prijs
Snelle verzending
Product goed verpakt

Linders

Peter

Ik had snel een accu voor mijn Asus nodig. Wel met dezelfde capaciteit. Zo kwam ik bij HardwareCity terecht. Bovendien voordelig en een snelle levering. Accu werkt naar behoren.

Goedkoop en snel

Klaas Vaak

Gewenste product was op voorraad en werd de volgende dag keurig verpakt op tijd geleverd.

Goede snelle service en exact geleverd wat wat ik besteld had.

Arie Dekkers

Duidelijk en snelle levering.

Goede communicatie over de bestelling en levering

Mike

Perfect

voldoet uitstekend aan wat ze beloven. Veel dank.