samuel reynaert

Zeer goede service!!
Foute lader opgestuurd gekregen en heb de dag erna de dag erna direct antwoord gekregen. 3 dagen later de correcte lader ontvangen

service

Deryckere Bernard

zeer positieve ervaring.

"Stiptheid, correctheid" zoals beschreven volgens tracking verloop

Hans Claassen

Zeer tevreden

Makkelijk te vinden wat je moet hebben

Vanrijkel Daniel.

Alles is goed en supervlug verlopen mijn bestelling.

Duidelijke en gemakkelijke opvolging van mijn bestelling.

M.L.Bouwman

Oplader voor LEnovo laptop besteld op een vrijdag. Zaterdag in orde ontvangen. Heel tevreden!

Snel afgeleverd!

mrt

IN één woord
POSITIEF!

Telefonisch contact opgenomen met Hardware city binnen 5 minuten was product gevonden Ja na veelvuldig zoeken naar intern keybord voor asus R500V kon deze niet vinden op gewenste websites
diezelfde dag besteld en dag er naar meteen thuis aangeleverd

Marc

Goede en snelle service

Arnoud

Erg prettig, van tevoren even gebeld voor nadere informatie, vriendelijke medewerker aan de telefoon die het duidelijk uitlegde. Product was er wanneer het er zou zijn. De foto van het product kwam... Erg prettig, van tevoren even gebeld voor nadere informatie, vriendelijke medewerker aan de telefoon die het duidelijk uitlegde. Product was er wanneer het er zou zijn. De foto van het product kwam niet overeen met het ontvangen product, maar dit is verder niet relevant voor de functie van de adapter.

Gemakkelijk en snel

Ron Havenaar

Bedankt, levering was snel. Onze Sony TV heeft een externe voeding. Na thuiskomst van dagje uit was de aardlekschakelaar eruitgeklapt. Bleek de voeding van de TV te zijn. Andere dag voeding binnen... Bedankt, levering was snel. Onze Sony TV heeft een externe voeding. Na thuiskomst van dagje uit was de aardlekschakelaar eruitgeklapt. Bleek de voeding van de TV te zijn. Andere dag voeding binnen en TV werkt weer.

Nick van Ham

Een fijne communicatie na levering