HansDZ

Uiterst correct. Ze voeren uit wat ze zeggen.

De beschikbaarheid van goederen!

John van Boxtel

De voorwaarden die op de site staan komt hardwarecity perfect na.

Goede voorwaarden en goede telefonisch helpdesk

Mariette

Helaas was het niet voldoende duidelijk hoeveel verschillende pinnen er in laptops passen. Ik werd bij mijn keuze niet voldoende geholpen, en bestelde een adapter met en pin die niet in mijn laptop... Helaas was het niet voldoende duidelijk hoeveel verschillende pinnen er in laptops passen. Ik werd bij mijn keuze niet voldoende geholpen, en bestelde een adapter met en pin die niet in mijn laptop paste.

Vlotte levering

Frans Knechten

Ik vond het nogal moeilijk om een accu voor mijn laptop uit te zoeken,maar door middel van een medewerker van HardwareCity is dat prima gegaan.

Ja in het telefoongesprek bleek al heel snel dat ik vlug ben begrepen naar wat ik zocht.

L.

De juiste oplader voor mijn laptop voor de laagste prijs, snel geleverd.

J.Bergmans

Zeer goed. Help desk gesproken omtrent onderdeel. Prima uitleg en daarna besteld.
Top bedrijf.

E. Dijkhuizen

Top bedrijf, snelle levering en concurrerende prijzen

Website overzichtelijk. Producten zijn makkelijk te vinden.

Jos

Was op zoek naar een Originele Asus accu voor mijn laptop. Deze zaak was de enige die dit leverde, de rest had alleen namaak,waar ik vaker slechte ervaringen mee heb gehad. Aldus accu besteld voor... Was op zoek naar een Originele Asus accu voor mijn laptop. Deze zaak was de enige die dit leverde, de rest had alleen namaak,waar ik vaker slechte ervaringen mee heb gehad. Aldus accu besteld voor een prima prijs. En binnen 24 uur had ik deze in mijn bezit.

Snelle levering, goede prijzen

Christian Steens

Positieve ervaring.snelle levering.uitgebreid gamma.

Snelle en correcte afhandeling. Goede prijs- kwaliteitsverhouding

Hans Aerts

Goede prijs/kwaliteitsverhouding